18:16|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 تیر 1398 - 08:27
کد خبر: 12422
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

محرومیت زدایی رسالت نیروهای انقلابی است

ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری از وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم.
محرومیت زدایی رسالت نیروهای انقلابی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری در مراسم آغاز ساخت یک هزار واحد مسکن مددجویی ویژه جامعه هدف بهزیستی در استان در روستای آیدنلوی ارومیه اظهار کرد: براساس قرارداد منعقده، یک‌هزار واحد مسکن مددجویی با کمک‌های مالی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) و با فعالیت نیروهای سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در سراسر این استان ساخته می‌شود.

وی با اشاره به مامویت اصلی سپاه در خصوص تامین و ارتقای امنیت پایدار در منطقه، گفت: ما در کنار این ماموریت، وظیفه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را نیز به مرحله اجرا درمی‌آوریم که ساخت مساکن مددجویی یکی از محورهای این ماموریت محسوب می‌شود.

سردار شهسواری، ادامه داد: ورود به عرصه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری را وظیفه ذاتی نیروهای انقلابی می‌دانیم و برهمین اساس توافق‌نامه‌هایی با بهزیستی و کمیته امداد امضا کرده‌ایم.

این مسئول در ادامه از تامین جهیزیه برای ۵۰۰ نوعروس نیازمند در سطح استان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه(ع) نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام نیز در راستای محرومیت‌زدایی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، در ادامه ضمن درخواست از رسانه‌ها به منظور ورود به عرصه تبلیغ چنین اقدامات خیریه، تصریح کرد: چنین اقداماتی باید در میان مردم بازخورد کافی داشته باشد و رسانه‌ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان نقش اساسی و مهمی در این زمینه دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید