15:41|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 24 تیر 1398 - 13:27
کد خبر: 12420
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

نبود تعامل بین دستگاهی در ساماندهی متکدیان

یکی از مشکلات بزرگی که هم اکنون برای ساماندهی متکدیان وجود دارد عدم همکاری بین دستگاهی بعد از پایش است که این مسئله باید در جلسات کمسیون شهری مورد بررسی قرار گیرد.
نبود تعامل بین دستگاهی در ساماندهی متکدیان

حسین پناهی، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: در کارگروه فرمانداری ارومیه طرحی مبنی بر پایش متکدیان مطرح ‌شد و شهرداری نیز که عضو این کار گروه است احداث مرکز پایش متکدیان بر عهده دارد. 
وی افزود: مرکز پایش متکدیان در گذشته به صورت ثابت در یکی از مناطق حاشیه شهر ارومیه احداث شد اما به دلیل نارضایتی اهالی منطقه ادامه فعالیت در آن منطقه محقق نشد. 
پناهی ادامه داد: در حال حاضر مکانی برای پایش متکدیان در یکی از منطقه‌های ارومیه در حال فعالیت است و این آمادگی ایجاد شده که نزدیک به 11 نیرو در آنجا مستقر است و در مجموع 21 نفر در حال ارائه خدمات هستند.
 وی گفت: یکی از مشکلات بزرگی که هم اکنون در مرکز پایش متکدیان وجود دارد عدم همکاری بین دستگاهی بعد از پایش متکدیان است.
این مسئول اضافه کرد: متولیان همکاری لازم را ندارند و وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند که این امر در انتها باعث جمع آوری مرکز پایش متکدیان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه تصریح کرد: در جلسات کمسیون خدمات شهری از مسئولان دعوت می‌شود تا عدم همکاری نهادهای مربوطه بررسی شود چرا که در فصل ورود مهمان و مسافر به شهر ارومیه وجود متکدیان برازنده این شهر نیست.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید