13:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 24 تیر 1398 - 09:42
کد خبر: 12416
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باریش:

متولیان برای ایجاد امکانات در دریاچه ارومیه کم‌کاری می‌کنند

برای فراهم شدن امکانات لازم جهت حضور گردشگران و مسافران در ساحل دریاچه ارومیه کم‌کاری و ضعف از سوی متولیان این امر احساس می‌شود.
متولیان برای ایجاد امکانات در دریاچه ارومیه کم‌کاری می‌کنند

هادی بهادری، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز اظهار کرد: در چند سال اخیر دریاچه ارومیه از وضعیت مطلوبی برخوردار نبود و مردم رغبتی برای بازدید از دریاچه ارومیه نشان نمی‌دادند.
وی افزود: اما در سال جاری با توجه به بارش‌های قابل توجه در آذربایجان‌غربی، سطح آب دریاچه ارومیه افزایش یافت و این امر باعث خوشحالی مردم و استقبال بی نظیر آنان از دریاچه ارومیه را به تصویر کشید.
بهادری گفت: استقبال مردم از دریاچه ارومیه باعث شده نیاز به امکانات رفاهی و توریستی در این مکان احساس شود و با توجه به اینکه دریاچه ارومیه پارک ملی است از این رو قوانین پارک ملی با قوانین دریاچه معمولی متفاوت است و لزوم توجه و ایجاد امکانات در این مکان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه سازمان حفاظت از محیط زیست در حال پیگیری امکانات لازم در ساحل دریاچه ارومیه است ادامه داد: به عقیده بنده در راستای فراهم شدن امکانات لازم در دریاچه ارومیه ضعف کاری از سوی متولیان احساس می‌شود.
این نماینده مجلس گفت: مردم انتظار دارند که در دریاچه ارومیه امکانات اولیه از جمله سرویس بهداشتی، مکانی برای استحمام و سایر امکانات دیگر وجود داشته باشد اما نبود امکانات مردم را گلایه‌مند کرده است.
بهادری اظهار کرد: عملیاتی شدن برخی از طرح‌های اجرایی در ساحل دریاچه ارومیه مدت طولانی به انجام می‌رسد و برای سال جاری کارایی نخواهد داشت از این رو خواستار ایجاد امکانات اولیه برای رفاه بیشتر حال گردشگران در این منطقه هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید