11:29|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1398 - 10:49
کد خبر: 12383

بلاتکلیفی سر به‌ فلک کشیده در هیئت والیبال آذربایجان غربی!

هیئت والیبال آذربایجان غربی پس از اتمام دوران ریاست کریم فروزان، در طی چند ماه اخیر از شرایط مناسبی برخوردار نبوده و بلانکلیفی‌ها در آن به اوج خود رسیده است.
بلاتکلیفی سر به‌ فلک کشیده در هیئت والیبال آذربایجان غربی!

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ والیبال در استان آذربایجان غربی به عنوان ورزش اول به شمار می‌رود؛ در مرکز استان آذربایجان غربی (شهرستان ارومیه) در تمامی کوچه‌ها، محله‌ها و پارک‌ها همچنین در تمامی مناطق روستایی توپ و تور والیبالیست‌ها حاضر و پابرجاست و مردم با والیبال زندگی می‌کنند و به حق لقب عشاق والیبال را در اختیار دارند.

والیبال دوستان آذربایجان غربی مدت زیادی است که با بسیاری از بی مهری‌ها مواجه شد‌ه‌اند، از آذرماه سال 1397 که دوره قانونی و 4 ساله ریاست کریم فروزان در هیئت والیبال استان به اتمام رسید، مشکلات زیادی گریبان والیبال استان را گرفته است. طی 8 ماه گذشته که هیئت والیبال استان آذربایجان غربی با سرپرستی مدیریت شده است بسیار از کمبودها و کاستی‌ها نمایان شده و به نوعی می‌توان آقایان سرپرست، هیئت والیبال را به حال خود رها کرده‌اند.

مسعود قدرتی، عباس حسن‌خانی، حسین فروزان، کریم فروزان و پیمان رضایی از جمله افرادی هستند که برای کسب ریاست هیئت والیبال استان ثبت نام کرده‌اند؛ عبدالله چمن گلی مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی بارها و بارها وعده‌هایی در خصوص برگزاری انتخابات این هیئت داده است اما هرگز هیچکدام از این وعده‌ها محقق نشده و انتخابات هیئت والیبال آذربایجان غربی برگزار نشد تا بلاتکلیفی حکم‌رانی خود را در این رشته ورزشی محبوب و پرطرفدار قوت ببخشد.

هیئت والیبال آذربایجان غربی که در طی 8 ماه گذشته با سرپرستی مدیریت شده است بسیاری از ضعف‌ها را داشته و توانایی برگزاری ابتدایی‌ترین برنامه‌ها و مسابقات را نداشته، به شکلی که مسئولان این هیئت در برگزاری مسابقات جام رمضان که با حضور تیم‌های محلی برگزار می‌شود عاجز و ناتوان مانده و نتوانستند آن را به سرمنزل مقصود برسانند و همچنان نیز علی‌رغم گذشت یک ماه از ماه رمضان تکلیف قهرمان این مسابقات مشخص نیست؛ حال سوالی که مطرح شده و به اذهان عمومی خطور کرده این است که یک هیئت والیبالی که توانایی برگزاری مسابقات محلی را ندارد به چه شکلی مسابقات لیگ برتر والیبال را میزبانی خواهد کرد؟

بدون شک آذربایجان غربی با توجه به اینکه لقب مهد والیبال را با خود یدک می‌کشد، نیازمند یک هیئت والیبال قدرتمند و اجرایی است. از سوی دیگر اداره کل ورزش و جوانان نیز باید عزم خود را برای برگزاری یک انتخابات سالم و به دور از حواشی جزم کند تا بلکه شاهد رفع مشکل این رشته ورزشی محبوب باشیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید