01:18|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 19 تیر 1398 - 08:18
کد خبر: 12379

شهادت 3 تن در پیرانشهر در حادثه تروریستی/دشمن پاسخ سختی می‌گیرد

در حادثه تروریستی روز گذشته 3 تن از پیشمرگان به دست عناصر کوردل تروریستی در این شهر به شهادت رسیدند و قرارگاه حمزه سیدالشهدا با صدور بیانیه اعلام کرد که دشمن پاسخ این گستاخی خود را می‌گیرد.
دشمن پاسخ سختی می‌گیرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهداء ، اقدام کور عناصر ضدانقلاب در به شهادت رساندن سه تن از پیشمرگان در پیرانشهر را محکوم و اعلام کرد: به زودی عناصر خودفروخته ضدانقلاب، تاوانِ این اقدام بزدلانه خود را خواهند داد.

شهیدان حاصل احمدی، ستار پیروتی و امید ملازاده عصر روز گذشته به دست عناصر ضد انقلاب در پیرانشهر به فیض شهادت نائل آمده و یک تن نیز مجروح شد.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء آمده است: شهید، سرهنگ پاسدار حاصل احمدی پیشمرگ مسلمان کرد، از افراد خوشنام و مردمی منطقه به شمار می رفت و سابقه ایثارگری هایش در مقابله با عناصر خودفروخته و گروهکهای ضد انقلاب وابسته، بر همگان آشکار بود.

سابقه ۴۰ سال ایستادگی در مقابل اشرار و تروریستها در مناطق مرزی پیرانشهر، نام این شهید والامقام را به کابوس گروهک های خودفروخته و خائن بدل کرده بود.

در بیانیه قرارگاه حمزه سیدالشهداء تاکیده شده است، قطعاً به زودی، انتقام این شهید سرافراز به دستِ عشایر هوشیار و همیشه همراه با انقلاب اسلامی و همرزمانش، از اشرار و تروریست های مورد حمایت سرویس های جاسوسی غربی و صهیونیستی گرفته خواهد شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید