08:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 تیر 1398 - 13:40
کد خبر: 12360
باریش گزارش می‌دهد؛

والیبال ارومیه در کما/سکوت آقای مدیرعامل ادامه دارد!

تیم والیبال شهرداری ارومیه با خریدهای میلیاردی خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌‍کند اما فدراسیون نشینان عزم خود را برای حذف والیبال ارومیه جزم کرده‌اند و از عدم حضور شهرداری ارومیه در لیگ برتر خبر می‌دهند.
والیبال ارومیه در کما

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ طی روزهای گذشته نام تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران بر روی خروجی سایت فدراسیون والیبال کشور قرار گرفت؛ در این میان نبود نامی از تیم شهرداری ارومیه در لیست اعلامی عشاق والیبال آذربایجان را مات و مبهوت ساخت تا علی‌رغم خریدهای میلیاردی این تیم، ترس نبود این سهمیه در لیگ برتر والیبال بر دل مردم ارومیه بیافتد.

در این خصوص منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ گفت: با توجه به برگزاری همه ساله مسابقات لیگ برتر والیبال کشور با 12 تیم دو تیم آخر به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند امسال قبل با توجه به حضور 13 تیم در لیگ 3 تیم سقوط کردند که تیم‌های شهرداری و دورنا ارومیه جزو سقوط کنندگان هستند.

وی در ادامه در خصوص تکلیف تیم شهرداری ارومیه چه خواهد شد تصریح کرد: در حال حاضر تیم شهرداری ارومیه در لیگ دسته یک باید رقابت کند اما هنوز تکلیف تیم‌ها مشخص نیست و تا ۱۵ مرداد ماه مشخص خواهد شد.

پورحسن افزود: در صورت عدم حضور تیم یا تیم‌هایی در لیگ برتر باز هم این به منزله حضور شهرداری در لیگ برتر نیست بلکه این در اختیار رئیس فدراسیون است که به کدام شهر یا تیم وایت کارت را تخصیص دهد.

حال اگر به صحبت‌های پورحسن استناد کنیم خرید‌های میلیاردی تیم شهرداری باید به جای لیگ برتر در لیگ دسته اول حاضر شده و به جای قهرمانی در لیگ برتر باید برای سهمیه لیگ برتر والیبال کشور تلاش کند.

در این خصوص، مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره حواشی و اتفاقات اخیر و مصاحبه سرپرست سازمان لیگ،  گفت: من کاملا آقای پورحسن را می‌شناسم و واقعا او یکی از بهترین‌ افرادی بوده که سازمان لیگ به خودش دیده است. او در کارش بی‌نظیر است و از نظر اخلاقی فردی کاملاً سالم است به همین دلیل من به تصمیمات او اعتقاد کامل دارم.

کارخانه در ادامه صحبت هایش افزود: از طرفی دیگر، ارومیه شهری است که نمی‌شود به راحتی از کنار نامش عبور کرد. ارومیه سمبل والیبال باشگاهی ایران است، مگر می‌شود از کنار این هواداران عاشق والیبال به آسانی گذشت، این مردم حاضرند شب تا صبح بیرون از خانه هایشان به تماشای والیبال بایستند.

در این میان حضور غیر قانونی شخصی به نام افشین داوری به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال ایران که اصالتی مشهدی دارد مقابل خواسته مسئولان والیبال ارومیه ایستاده و با تمام قدرت به دنبال عدم حضور تیم والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال است و همچنین از گوشه و کنار خبر می‌رسد که سرپرست فدراسیون والیبال کشور به دنبال انتقال امتیاز دورنا به مشهد با وایت کارت فدراسیون است تا تیم ملی نوجوانان به نمایندگی از این شهر در لیگ برتر والیبال ایران حاضر شود.

حال که پایتخت نشینان عزم خود را برای حذف والیبال ارومیه جزم کرده‌اند باید مسئولان و مدیران ارومیه مقابل این اتفاق بایستند.(اما در میان پیمان رضایی مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از پاسخ به خبرنگاران خودداری می‌کند)

امیدواریم تا با همت مسئولان ستاره‌های میلیاردی خریداری شده روانه مسابقات لیگ برتر والیبال شوند!

 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید