13:18|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1398 - 12:17
کد خبر: 12348
محمود محب در گفت‎‌وگو با باریش:

استفاده از تجربه پیشکسوتان والیبال ضروری است

والیبال ارومیه افراد بزرگ و پیشکسوتانی مطرح در دل خود دارد، مسئولین و متولیان امر باید به خوبی از تجارب این افراد برای پیشرفت و بهبود شرایط بهره ببرند.
استفاده از تجربه پیشکسوتان والیبال ضروری است

محمود محب پیشکسوت والیبال ارومیه در گفت‎‌وگو با سرویس ورزشی باریش نیوز؛ در رابطه با لقب مهد والیبال ایران و آسیا اظهار داشت: ارومیه همواره حرف اول و آخر را در والیبال ایران زده و همچنین حضور 7 بازیکن در لیست 25 نفره تیم ملی و نقش آفرینی و درخشش این بازیکنان این جایگاه و لقب را بیش از پیش مستحکم کرده است.

وی در رابطه با جذب بازیکنان غیر بومی و پا به سن گذاشته برای شهرداری ارومیه اظهار داشت: می‌توان با بودجه‌ای که در والیبال برای بازیکنان غیربومی هزینه می‌شود بر روی بازیکنان جوان بومی از جمله میثم صالحی، مرتضی شریفی، محمدرضا حضرت‌پور و... سرمایه گذاری کرده و در کنار آن از افراد متخصص والیبال استفاده کرده و از دخالت‌های بی‌جا جلوگیری به عمل آورد تا قهرمانی شیرین تقدیم هواداران کرد.

محب با تاکید بر اینکه تا کنون هیچ استفاده مفیدی از تجربه پیشکسوتان نشده است، افزود: والیبال ارومیه افراد بزرگ و پیشکسوتانی مطرح در دل خود دارد، لذا باید مسئولین و متولیان امر به خوبی از تجارب این افراد برای پیشرفت و بهبود شرایط بهره ببرند و از سوی دیگر نیز پیشکسوتان به دنبال پست و مقام نبوده و نیستند و تنها به دنبال خوشحالی عشاق والیبال ارومیه هستند.

محمود محب در خصوص دعوت از پیشکسوتان والیبال کشور برای تماشای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در ارومیه خاطر نشان کرد: برای این رقابت‌ها با توجه به تجربه‌ای که از مسابقات آسیایی چند سال گذشته بدست آورده بودیم، 25 نفر از کاپیتان‌ها و پاسورهای سابق تیم ملی به ارومیه دعوت شدند تا مشکلات مسابقات گذشته به وجود نیاید.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید