16:46|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 15 تیر 1398 - 09:47
کد خبر: 12344
نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفت‌و‌گو با باریش:

مذاکره چاره حل مشکلات داخلی نیست

در شرایط فعلی دولت باید زمینه را برای اقتصاد مقاومتی فراهم کند چراکه مذاکره چاره حل مشکلات داخلی نیست.
مذاکره چاره حل مشکلات داخلی نیست

نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، اظهار کرد: دولت و مسئولان باید شرایط و زمینه را برای مقابله با جنگ اقتصادی تمام عیار آماده کند و برای تحقق این امر داشتن برنامه مدون از ضروریات است.

وی با تاکید بر اینکه چاره حل مشکلات اقتصادی فعلی در کشور که دشمنان آن را تحمیل کردند، مذاکره و گفتگو نیست و دولت نباید به جای داشتن برنامه برای حل مشکلات به دنبال مذاکره باشد، افزود: سران اروپایی در جریان برجام و اعمال تحریم‌های جدید به دنبال زمان گرفتن از ایران برای عملی کردن اهداف شوم خود هستند.

این نماینده مجلس معتقد است برجام زمانی جنبه عملی دارد که تمامی طرفین به آن تعهد و پایبندی داشته باشند، وقتی کشورمان از دسترسی به معمولی‌ترین خواسته خود در تامین سوخت هواپیماهای مسافربری محروم می‌شود دیگر برجام معنی و مفهومی ندارد.

قاضی‌پور همچنین اتحاد و همدلی در اجرای منویات مقام معظم رهبری را یکی از شاه کلیدهای اصلی مقابله با زیاده‌خواهی‌های سران استکبار دانست و افزود: ایران اسلامی به پشنوانه رهبری مقدتدرانه و نیروی نظامی متعهد به آرمانهای انقلاب نیازی به اجازه کشورهای غربی در غنی‌سازی اورانیوم ندارد و دشمنان نمی‌توانند خللی در دست‌یابی ایران به دانش روز هسته‌ای ایجاد کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید