19:13|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1398 - 12:34
کد خبر: 12329
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور:

امنیت آذربایجان‌غربی مثال‌زدنی است

آذربایجان‌غربی از جمله استان‌هایی است که به سبب داشتن بیش از هزار کیلومتر مرز مشترک، امنیت آن در این برهه از تاریخ مثال‌زدنی است.
امنیت آذربایجان‌غربی مثال‌زدنی است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور صبح امروز در همایش بصیرت افزایی دینی کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان غربی امروزه اگر افراد نادانی مثل بن سلمان و ترامپ در عربستان و آمریکا حکومت کرده واقدام به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم جهان می ‌کنند ناشی از عدم توجه به امامت است و اگر به این مساله توجه جدی می‌شد شاهد چنین اتفاقاتی در جهان نبودیم.

وی گفت: امام خمینی (ره) ولایت را راه حل برون‌رفت از مشکلاتی دانست که جهان معاصر به آن مبتلا است و بردگی برخی کشورهای اسلامی برای غرب ناشی از عدم توجه آنان به این مساله اساسی است.

این مسئول با بیان اینکه آذربایجان غربی باوجود قرارگرفتن در نوار مرزی دارای اقتدار و امنیت مثال زدنی است، گفت: امروزه  نیروی انتظامی نعمت بزرگی برای این استان است که با اقتدارخود آرامش و عزت را برای مردم آن فراهم کرده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور بیان کرد: ایران اسلامی به رهبری حاکمی فرزانه توانست در مقابل گستاخی‌های کشورهای غربی ایستادگی کند و امروزه به لطف خدا به چنان قدرتی رسیده که می‌تواند تمامی مناطق نظامی آمریکا را مورد هدف قرار دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید