18:02|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 تیر 1398 - 14:51
کد خبر: 12287
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه:

سخنان مقام معظم رهبری پوزه آمریکا را به زمین زد

مقام معظم رهبری با سخنان خود در دیدار با نخست وزیر ژاپن پوزه آمریکا را بر زمین زد و همچنین سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مشت محکمی بر دهان آمریکا زد و اقتدار و عظمت ایران به نمایش گذاشته شد.
سخنان مقام معظم رهبری پوزه آمریکا را به زمین زد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌ غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته با تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر  صادق اظهار کرد: امام صادق علیه السلام در زمان حیات خود به دلیل فرصت مناسبی که در اختیار داشتند در جهت ترویج دین و حوزه دانشگاه وسیع علمی تشکیل دادند و شاگردان زیادی نیز تربیت کردند.
وی افزود: امام صادق علیه السلام برای ترویج دین اسلام بسیار فعالیت کرده و در جامعه فعلی مذاهب شیعه و سنی مرهون زحمات آن حضرت هستند.
حجت‌الاسلام قریشی در ادامه به هفته گرامیداشت قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: لازم و ضروری است که تمامی دستگاه‌های مربوطه به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرده و به آن عمل کنند تا تحول عظیمی در دستگاه قضایی اجرا شود.
 وی به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در سخنان خود فرموند: دستگاه قضایی یکی از مهمترین نهادها به شمار می‌رود و نباید در این سازمان شاهد فساد باشیم چرا که در این صورت زمینه ایجاد فساد در سایر ارگان ها نیزمشاهد میشود و این امر نهایتا در جامعه نیز نمایان خواهد شد.
وی همچنین ادامه داد: رهبری فرمودند دستگاه قضایی بخاطر موقعیتی که دارد از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و مبارزه با فساد در  دستگاه قضایی باید به صورت قاطعانه انجام شود
حجت الاسلام قریشی افزود: انتخاب افراد خستگی ناپذیر و کسانی که طمع مالی ندارند و به کارگیری آنان در دستگاه قضایی امر بسیار مهم و اساسی است که باید نگاه ویژه ای به آن داشت و مقام معظم رهبری نیز به این موضوع تأکید داشتند.
وی در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت شهید بهشتی و جمعی از یاران انقلابی آن شهید و همچنین بمباران شیمیایی سردشت اشاره و گفت: دشمنان از گذشته تاکنون همواره به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشور هستند و در حال حاضر نیز تفرقه افکنی دشمنان ظالم ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پایان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با سخنان خود در دیدار با نخست وزیر ژاپن پوزه آمریکا را بر زمین زد و همچنین سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا به دست دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان آمریکا زد و اقتدار و عظمت ایران به نمایش گذاشته شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید