10:43|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1398 - 12:56
کد خبر: 12283
سردار یعقوب سلیمانی در جمع اصحاب رسانه اعلام کرد:

بازدید 3 میلیون زائر از یادمان‌های شمالغرب کشور

سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از یادمان‌های جنوب و شمال غرب کشور بازدید کردند که از این تعداد 3 میلیون نفر زائر یادمان‌های غرب و شمالغرب بودند.
بازدید 3 میلیون زائر از یادمان‌های شمالغرب کشور

به گزارش سرویس فرهنگی باریش نیوز، سردار یعقوب سلیمانی، فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه صبح امروز، در دیدار با اصحاب رسانه در  اظهار کرد: راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی افزود: راهیان نور همه ساله در رشد و تکامل است و آذربایجان غربی نیز در این امر فعال بوده و شاهد حرکت و جریان راهیان نور در این استان هستیم.
سردار سلیمانی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون چهل سال است که درگیر جنگ و دفاع از خاک میهن اسلامی هستیم که با پیچیدگی‌های خاصی نیز همراه است.
این مسئول اضافه کرد: دشمن تمام توان خود را در عرصه‌های مختلف به ویژه در زمینه دفاع مقدس به کار گرفته و ازهمه ظرفیت‌ها برای نفوذ به میهن استفاده کرده اما با اقتدار ملت ایران مواجه شده و از پیاده سازی نقشه‌های شوم خود مأیوس شده است.
سردار سلیمانی تصریح کرد: در حال حاضر بستری که می‌توان به واسطه آن مجاهدت و از خود گذشتگی را نشان داد و به نسل‌های دیگر نیز منتقل کرد حماسه راهیان نور و ترویج آن در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه راهیان نور همیشه زنده است و جریانی نیست که حرفی برای گفتن نداشته باشد افزود: راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی است که در صورت پرداخت عمیق به موضوع آن می‌تواند در رفع بسیاری از مشکلات مؤثر و اثر گذار باشد.
این مسئول در ادامه عنوان کرد: یکی از قله‌های رفیع تاریخ ایران که در حال تعالی و تکامل است بحث راهیان نور است.
سردار سلیمانی با شاره به اینکه دفاع مقدس همیشه در جریان و جوشش است، اظهار کرد: ویژگی‌های که در واقعه عاشورا است در روحیه دلاوری و شجاعت رزمندگان دفاع مقدس نیز بروز پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از 7 میلیون نفر از یادمان‌های جنوب و شمال غرب کشور بازدید کردند که بیشتر آنان از قشر جوان بودند.    
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور بسیج و سپاه در پایان  گفت: راهیان نور با تمام ظرفیت خود دراختیار و خدمت مردم است که اوج این خدمت رسانی را می‌توان در کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل زده مشاهده کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید