01:09|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 06 تیر 1398 - 10:06
کد خبر: 12280
ترین‌های لیگ ملت‌های والیبال؛

بزرگان والیبال جهان زیر سایه حکم‌فرمانی بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی ایران

بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی والیبال ایران توانسته‌اند در پست‌های خود و در رقابت‌های با غول‌های والیبال جهان قدرت نمایی کرده و در جمع بهترین‌ها قرار بگیرند.
بزرگان والیبال جهان زیر سایه حکم‌فرمانی بازیکنان ارومیه‌ای تیم ملی ایران

به‌ گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ امیر غفور پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران با کسب 182 امتیاز در صدر امتیاز آورترین بازیکنان در پایان مسابقات هفته چهارم قرار دارد و با موفقیت 57 درصدی در حملات، بهترین حمله کننده در این مسابقات است.

محمد موسوی مدافع با تجربه تیم ملی والیبال ایران که به تازگی به تیم والیبال شهرداری ارومیه پیوسته است، در رده دوم بهترین مدافعان قرار گرفته تا همچنان با عملکرد خوب خود، در جمع ترین‌های مسابقات حضور داشته باشد.

سعید معروف کاپیتان اورموی تیم ملی والیبال ایران در ادامه درخشش خود در صدر رده بندی بهترین پاسورها قرار دارد و همچنان این عنوان را از آن خود کرده است.

محمدرضا حضرت پور لیبرو ارومیه‌ای  در جدول ترین ها در رده دوم بهترین دریافت کننده ها قرار دارد و میلاد عبادی پور نیز رتبه سوم را از آن خود کرده است تا ملی پوشان والیبال ایران همچنان چهره های درخشان جدول ترین‌ها باشند.

آمار و رتبه‌های بازیکنان تیم ملی ایران به خصوص بازیکنان ارومیه‌ای، استعدادهای خطه آذربایجان و دیار عاشقان والیبال ارومیه را به تمامی جهانیان اثبات کرده و نشان می‌دهد که ارومیه شایسته آن است که با میزبانی‌های مختلف و توجهات بیشتر بیشتر و بیشتر در عرصه والیبال فعال باشد تا بتواند بازیکنان بزرگ‌ دیگری به والیبال جهان معرفی کند‌.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید