20:02|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 05 تیر 1398 - 08:57
کد خبر: 12266
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

توزیع 60 هزار کارت الکترونیک اتوبوس در ارومیه

برای رفع مشکلات پرداخت کرایه حمل و نقل عمومی، به زودی تعداد 60 هزار کارت الکترونیک اتوبوس در ارومیه از طریق باجه‌های فروش اتوبوس‌رانی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
توزیع 60 هزار کارت الکترونیک اتوبوس در ارومیه

مهدی مژدهی فر، رئیس سازمان حمل‌ و‌ نقل عمومی شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در رابطه با تغییر ساعات کاری اتوبوس‌ها در تابستان اظهار کرد: با توجه به تغییر ساعات کاری ادارات برای کاهش مصرف انرژی  ساعات کاری اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی هم تغییر یافته تا خدمات بهتری به شهروندانی که ساعت کاریشان زودتر آغاز می‌شود، ارائه دهند.

این مسئول ساعت شروع به کاراتوبوس‌های خطی ارومیه را 5:30 صبح اعلام کرد و افزود: واحدهای اتوبوس شهری تا ساعت 21 و 30 دقیقه ملزم به ارائه خدمات به شهروندان است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح موقتی است و تا 15 مرداد در سطح شهر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در صورت بروز هر گونه مشکلی در ناوگان اتوبوسرانی میتوانند با سامانه137 شهرداری تماس گرفته و موضوع را اعلا م کنند. 

مژدهی فر همچنین در خصوص خودروهای فرسوده افزود: بیش از 40 درصد خودروها سطح شهر فرسوده هستند که به دلیل بسته بودن سایت ثبت‌نام و نوسانات قیمت خودروها نمی‌توانند خودروهای فرسوده را جایگزین کنند.

رئیس سازمان حمل ونقل عمومی شهرداری ارومیه در پایان اشاره به کمبود کارت شارژ الکترونیکی کرد، یادآور شد: بیش از 60 هزار کارت شارژ الکترونیکی در حال حاضر آماده توزیع در سطح شهر است که در صورت رفع مشکلات جزئی در صدور، این کارتها از طریق باجه‌های فروش اتوبوس‌رانی عرضه می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید