16:51|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 04 تیر 1398 - 12:17
کد خبر: 12263
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

افزایش 42 درصدی آمار غرق شدگان در آذربایجان غربی

طبق آمار مرکز اورژانس آذربایجان غربی، در سه ماهه نخست سال جاری 20 نفر دچار غرق شدگی شده‌اند که این تعداد نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
افزایش 42 درصدی آمار غرق شدگان در آذربایجان غربی

باقر بهرامی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، با ارائه آمار غرق شدگان در سدها و رودخانه‌های استان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طبق آمار مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان‌غربی، تعداد 20 نفر که دچارغرق شدگی شده‌اند در سطح استان ثبت شده که این تعداد نسبت به سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: از این تعداد 3 نفر در سدها، 11 نفر در رودخانه، 2 نفر در کانال آب و 4 نفر در مکان های دیگر غیر از موارد ذکر شده ثبت شده که 11 نفر فوت و 9 نفر دیگر نجات پیدا کرده و با انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته‌اند.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی در پایان تأکید کرد: آمار ارائه شده طبق مرکز اورژانس استان ثبت شده و امکان دارد آمار کلی بیشتر از این تعداد باشد به دلیل اینکه در برخی از موارد فردی که دچار غرق شدگی می‌شود در لحظه فوت شده و نیاز به تماس با اورژانس پیدا نمی‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید