23:33|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1398 - 11:19
کد خبر: 12252

شاه ماهی‌های نقل‌ و انتقالات والیبال در ارومیه

پس از انتخاب مصطفی کارخانه باتجربه به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه، سه بازیکن ملی‌پوش به نام‎های شهرام محمودی، سیدمحمد موسوی و فرهاد قائمی به این تیم پیوستند.
شاه ماهی‌های نقل‌ و انتقالات والیبال در ارومیه

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ مدیران تیم والیبال شهرداری ارومیه امسال عزم خود را جزم کرده‌اند تا عاشقان والیبال ایران و آسیا را به خواسته مهم و دیرینه خود یعنی قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر والیبال برسانند شهرداری ارومیه برای تحقق این خواسته ابتدا سراغ مربی کاربلد و بادانشی همچون مصطفی کارخانه رفته و سکان هدایت تیم خود را به وی سپردند.

پس از عقد قرارداد با کارخانه، شهرداری ارومیه سراغ بازیکنان ملی پوش رفته و توانست با شهرام محمودی، سدمحمد موسوی وفرهاد قائمی قرارداد همکاری یک ساله ببندد.

شهرام محمودی

پشت خط زن 31 ساله والیبال ایران، یکی از ارکان نسل طلایی والیبال ایران زیر نظر ولاسکو و کوواچ بود، محمودی سابقه یک فصل حضور در والیبال ارومیه و پوشیدن پیراهن تیم والیبال شهرداری را در همان فصلی که سرخ پوشان آذربایجان به فینال مسابقات رسیدند را دارد. شهرام محمودی با تجربه 6 قهرمانی در لیگ برتر والیبال ایران و همچنین کسب عناوین فردی از جمله بهترین اسپکر جام باشگاه‌های آسیا2012، با ارزش‌‍ترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا 2014، 2016 و2017 می‌تواند به موفقیت تیم شهرداری ارومیه کمک شایانی کرده و مشکل چندین ساله تیم‌های ارومیه را در پست پشت خط زن(قطر پاسور) رفع کند.

سیدمحمد موسوی

موسوی سال‌های زیادی است که با شماره 6 تیم ملی والیبال ایران در نقش سرعتی زن برای تیم ملی بازی کرده و توانسته افتخارات زیادی را در عرصه ملی و باشگاهی بدست آورد. سیدمحمد موسوی فصل گذشته نیز با تیم شهرداری ارومیه قرارداد بست اما با توجه به ممانعت شورای اسلامی شهر ارومیه قرارداد وی فسخ شد. لازم به توضیح است که موسوی در حال حاضر از آمادگی خوبی برخوردار بوده و از بهترین‌های لیگ ملت‌های والیبال 2019 به شمار می‌رود.

فرهاد قائمی

قدرتی زن چپ دست گنبدی سال گذشته را در تیم زراعت بانک ترکیه سپری کرد، طی چند سال اخیر قائمی یکی از مهره‌های قابل اعتماد در ترکیب تیم ملی بود اما امسال خود را اکثرا در نیمکت ذخیره‌ها می‌بیند اما هرگز نمی‌توان استعداد و توانایی‌های وی را نادیده گرفت چرا که وی جزو بهترین‌های ایران در دریافت اول و همچنین زدن سرویس است.

در حال حاضر با توجه به پیوستن 3 ملی پوش مذکور خبرهایی در خصوص مذاکره با علی شفیعی دیگر سرعتی زن تیم ملی و همچنین مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان بومی و ملی پوش ارومیه به گوش می‌رسد.

پس از آنکه بمب‌های تیم شهرداری یکی از پس دیگری منفجر می‌شوند، هواداران نگران هستند که آیا اتفاقات فصل گذشته که سبب فسخ قرارداد ملی پوشان شد تکرار می‌شود یا خیر؟

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید