09:06|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 03 تیر 1398 - 08:57
کد خبر: 12247
مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌‎وگو با باریش:

الکترونیکی شدن 30 درصد فعالیت مراکز درمانی استان

در راستای حذف نسخه‌های کاغذی در حال حاضر 30 درصد فعالیت مراکز درمانی تامین اجتماعی استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
الکترونیکی شدن 30 درصد فعالیت مراکز درمانی استان

صادق اسمعیل زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس سلامت باریش نیوز، اظهار کرد: طرح  نسخه‌های پزشکی الکترونیکی از سال گذشته در آذربایجان غربی در حال اجراست که کاهش خطاهای پزشکی و مراجعه بیمار بدون دفترچه با تشکیل پرونده‌های الکترونیکی به مراکز درمانی سراسر کشور از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح در نظام سلامت است.

اسمعیل زاده بیان کرد: حدود 30 درصد عملیات‌های مرتبط با بخش درمان در مراکز هم‌ اینک به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تشکیل پرونده‌های الکترونیک پزشکی دسترسی پزشک به سوابق بیمار و درمان‌های انجام شده راحت‌تر می‌کند که این امر می‌تواند. 

این مقام مسئول همچنین با اشاره به مهمترین پروژه‌های درمانی استان برای سال جاری را تکمیل ساخت درمانگاه سردشت عنوان کرد که در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 25 درصدی برخوردار است.

مدیر درمان تامین اجتماعی آذربایجان غربی در پایان یادآور شد:  توسعه مراکز ملکی، اجرایی شدن نظام ارجاع بیمار و الکترونیکی کردن صد در صد خدمات پزشکی را از دیگر اقدامات این سازمان در حوزه درمان برای سال جاری عنوان کرد و از تکمیل ساخت و تجهیز بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان مهاباد خبر داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید