01:58|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398 - 16:29
کد خبر: 12246
شهردار ارومیه درگفت‌وگو با باریش:

آسفالت خیابان‌های ارومیه نوسازی می‌شود

عملیات تعمیر و نوسازی آسفالت خیابان‌های شهر ارومیه از اوایل هفته آینده آغاز شده و تا اواخر شهریور ماه ادامه می‌یابد.
آسفالت خیابان‌های ارومیه نوسازی می‌شود

محمد‌حضرت‌پور، شهردار ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: برای اجرای عملیات تعمیر و نوسازی آسفالت خیابانهای شهر ارومیه بالغ بر 50 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است و در این خصوص قراردادهای لازم با پیمانکاران جهت شروع عملیات انجام شده است.

وی با بیان اینکه 3 میلیون مترمکعب از آسفالت خیاباهای شهر ارومیه تعمیر، اصلاح و بهسازی می‌شود، تصریح کرد: پروژه تعمیر آسفالت خیابانها از هفته دوم تیرماه جاری آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد تا در این بازه زمانی بیشترین مقدار از آسفالت معابر عمومی شهر تعمیر و بهسازی شود.

شهردار ارومیه با بیان اینکه در تمامی نقاط شهر سرویس بهداشتی به اندازه کافی وجود دارد و فقدان سرویس بهداشتی تنها در نواحی مرکزی شهر دیده می‌شود، گفت: عدم تمایل اهالی این مناطق برای احداث سرویس بهداشتی عامل اصلی وجود این مشکل شده که برای حل آن شهرداری اقدام به احداث سرویس‌های بهداشتی در فضاهای زیرزمینی می‌کند که مناقصه آن نیز انجام شده است.

حضرت‌پور درخصوص ترافیک هسته اصلی شهر گفت: وجود مراکز خرید و مطب پزشکان باعث ایجاد ترافیک در هسته شهر شده است که احداث تراموا و انتقال این مراکز به سایر نقاط شهر می‌تواند نقش بسزایی در کاهش ترافیک مرکزی ایفا کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید