18:22|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398 - 13:12
کد خبر: 12244
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رسالت رسانه در گام دوم انقلاب امیدآفرینی است

رسالت رسانه ها در گام دوم انقلاب جهانی کردن پیام والای انقلاب اسلامی و امیدآفرینی در جامعه است.
رسالت رسانه در گام دوم انقلاب امیدآفرینی است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذرلایجان غربی امروز در نشست بسیج و رسانه با اشاره به جایگاه خطیر رسانه در آگاهی بخشی و انتقال مفاهیم انقلاب، اظهار کرد:  رسانه‌ها باید توجه کنند که در گام دوم انقلاب وظیفه رساندن پیام انقلاب به سراسر جهان و ارتباط میان مردم و مسئولان را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در عرصه رسانه گام‌های خوبی برداشتیم و مسیرهای ارزشمندی طی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: نکته مهم در این میان که باید مورد توجه رسانه نگاران باشد و البته در میان رسانه‌های جبهه انقلاب جا افتاده، امیدآفرینی در جامعه است.

شهسواری ادامه داد: دوران دفاع مقدس یکی از اصلی ترین نمودهای رسانه‌ای انقلاب اسلامی در سطح جهان است و همچنان شاهد درخشش این دوران هستیم.

وی، با اشاره به اینکه در حوزه رسانه نتوانسته‌ایم جبهه قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی ایجاد کنیم، ابراز داشت: در گام دوم انقلاب باید نسبت به این امر اهتمام داشته باشیم و ما باید پیام‌رسان نسل ماندگار و ارزشمند جامعه باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: تجربه انقلاب اسلامی این مهم را به وضوح نشان داده که آسایش و امنیت تنها با همدلی و همراهی عموم مردم محقق می‌شود.

شهسواری، با اشاره به تحریم‌های اعمالی آمریکا به کشور، گفت: ما تحریم را یکی از برکات می‌دانیم که باعث شده از سختی‌ها عبور کرده و به اقتصاد پویا دست یابیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: وظیفه سپاه، دفاع و صیانت از انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌ها است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم. بخش رسانه نیز یکی از این حوزه‌ها محسوب می‌شود که با همفکری و هم‌اندیشی با اصحاب رسانه در تلاش برای رسیدن به الگوی ایده‌آل رسانه‌ای مدنظر رهبر انقلاب در گام دوم هستیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید