08:16|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 02 تیر 1398 - 09:39
کد خبر: 12233
معاون سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش خبرداد:

اقبال عمومی برای تعویض تاکسی‌های فرسوده در ارومیه وجود ندارد

علیرغم آغاز ثبت‌نام تعویض خودروهای فرسوده ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل گرانی استقبال خوبی از تعویض تاکسی‌های فرسوده صورت نمی‌گیرد.
اقبال عمومی برای تعویض تاکسی‌های فرسوده در ارومیه وجود ندارد

فخرالدین معصوم‌زاده، معاون سازمان حمل و نقل و بار مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: سامانه خرید تاکسی در استان از دو هفته پیش فعال شده و پژو و سمند جزو خودروهای تحویلی به متقاضیان هستند.

وی با بیان اینکه هم اکنون خودروهای تحویلی به صورت نقدی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در تلاشیم با ارائه تسهیلات شرایط خرید خودرو برای متقاضیان را آسان‌تر کنیم و دراین راستا قراراست تسهیلاتی به میزان 20 تا 40 میلیون تومان در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

معاون سازمان حمل ونقل و بار مسافر شهرداری ارومیه با بیان اینکه قیمت بالای خودروهای عرضه شده باعث کاهش اقبال عمومی جهت خریدآن‌ها شده است گفت: هم اکنون پژو و سمند به ترتیب به قیمت 66 و 78میلیون تومان عرضه می‌شود و متقاضیان می‌توانند یک ماه بعد از ثبت نام خودروی خود را تحویل بگیرند.

 معصوم‌زاده با بیان اینکه محدودیتی برای خرید خودرو وجود ندارد، خاطرنشان کرد: زمان ارائه غیر نقدی خودرو مشخص نبوده و در صورت انجام به اطلاع مردم می‌رسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید