16:25|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 31 خرداد 1398 - 15:18
کد خبر: 12217
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی

اقتدار نظام اسلامی کاهش یافتنی نیست

آمادگی نیروهای نظامی ایران اسلامی در برخورد با پهباد جاسوسی آمریکا نشان داد که اقتدار ایران اسلامی در هیچ برهه‌ای از تاریخ کاهش یافتنی نیست.
اقتدار نظام اسلامی کاهش یافتنی نیست

به گزارش سیروس سیاسی باریش نیوز،  حجت‌الاسلام و سید مهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، با اشاره به کارشکنی‌های آمریکا در تعهد به توافق‌های بین‌المللی اظهار کرد: برخورد نظامی با پهباد جاسوسی آمریکایی پاسخ قاطع به عهدشکنی دشمن است.

وی این برخورد را نشانه عزت و اقتدار نیروهای نظامی کشور دانست و افزود: نیروهای آماده، بصیر و در صحنه انقلاب اسلامی با این برخورد نشان دادند که اقتدار و عظمت ایران اسلامی کاهش یافتنی نیست.

قریشی با بیان اینکه کارشکنی آمریکا برای همه ثابت شده است، خاطرنشان کرد: آمادگی نیروهای نظامی کشور به همه بدخواهان نشان داد که نباید در فکر تجاوز به این خاک باشند.
امام جمعه ارومیه همچنین در ادامه با اشاره به‌روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، تلاش برخی‌ها برای حذف اعدام از مجازات قاچاقچیان مواد مخدر، یکی از توطئه‌های اصلی استعمار در عقب نگه‌داشتن ملت‌ها را ترویج استفاده از مواد مخدر در جامعه به ویژه در بین جوانان دانست.
این مسئول با اشاره به اینکه نظام اسلامی تا کنون 4 هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است، تصریح کرد: مواد مخدر یکی از آسیب‌های جدی در جوامع امروزی است و باید فکری به این وضعیت شود.

قریشی با اشاره به لزوم مشارکت و تعامل مردم و مسئولین در کنار هم برای مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی آن در جامعه یادآور شد: قاچاقچیان مواد مخدر به طور قطع مفسد فی‌الارض هستند و باید اشد مجازات برای آن‌ها باشد.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی در ادامه به موضوع تشکیل وزارت بازرگانی اشاره و عنوان کرد: موضوع تشکیل وزارت بازرگانی که توسط رئیس‌جمهور در محضر رهبری بیان شد، حتماً باید بررسی و نتیجه معقول به دست آید.
حجت‌الاسلام قریشی، تأثیر تشکیل این وزارت بر اوضاع بازار را مهم‌ترین بخش مورد نیاز برای بررسی نمایندگان دانست و گفت: اگر این موضوع به نفع بازار باشد حتماً تصویب شود ولی نمایندگان بررسی دقیق داشته باشند.
امام جمعه ارومیه در ادامه به سالروز شهادت دکتر چمران و روز بسیج اساتید، اشاره کرد و گفت: شاخص‌های اخلاقی و رفتاری این شهید مانند ایستادگی در برابر دشمن، شخصیت معنوی و نیز سطح علمی وی باید برای اساتید امروز به عنوان الگو عملی مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به میزبانی شایسته ارومیه در هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌ها اشاره کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف این میزبانی و همچنین برگزاری جشن‌های شادی پس از کسب پیروزی‌ها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و نقاط ضعف برطرف شود.

امام جمعه ارومیه معتقد است که شادی کردن آن هم با سروصدای بسیار به طوری که برای دیگران آزاردهنده باشد نشاط معقولی نیست و مردم باید در چارچوب قانون و عرف اجتماعی در چنین مواردی رفتار کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید