21:31|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1398 - 11:29
کد خبر: 12204
از اول تیرماه جاری:

ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تغییر می‌کند

ساعات کار ادارات آذربایجان غربی با توجه به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، از روز شنبه اول تیرماه جاری تغییر می‌کند.
 ساعات کار ادارات آذربایجان غربی تغییر می‌کند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: در راستای بهینه‌سازی در مصرف انرژی در فصل تابستان و جلوگیری از قطعی برق ساعات کار ادارات آذربایجان غربی با توجه به شروع فصل گرما و افزایش مصرف برق، از روز شنبه اول تیرماه جاری تغییر می‌کند. 
وی ادامه داد: به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق استان به منظور صرفه جویی در مصرف برق در شرایط کنونی با توجه به افزایش دما و مصرف برق، به استناد تصویب نامه شماره ۳۲۰۷۲/ت ۵۵۴۲۰ ه مورخ ۹۷.۳.۱۹ هیات محترم وزیران و در راستای طرح ملی کاهش پیک بار مصرف در سال جاری، ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی دولتی، نهادهای عمومی غیردولتی، بانک‌ها، شهرداری‌ها و مهدکودک‌ها تغییر می‌کند.
این مسئول افزود: ساعات کاری ادارات در سطح تمامی شهرستان‌ها از روز شنبه اول تیر ماه تا ۱۵مردادماه از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ تعیین و از طریق استانداری آذربایجان‌غربی ابلاغ شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پایان تصریح کرد: در فصل تابستان کشاورزانی که در ساعت پیک در مصرف برق صرفه‌جویی کرده از وسایل پرمصرف برقی استفاده نکنند، برق رایگان دریافت می‌کنند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید