13:32|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1398 - 13:14
کد خبر: 12189
در راستای حمایت از تولید:

132 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در آذربایجان غربی پرداخت شد

برای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در سال گذشته بالغ بر 132 میلیارد تومان اعتبار از طریق شعبات بانک ملی در آذربایجان غربی پرداخت شده است.
132 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در آذربایجان غربی پرداخت شد

حبیب‌الله غالب، سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران در گفت‌و‌گو با سرویس اقتصادی باریش نیوز اظهار کرد: برای حمایت از تولید داخلی در سال گذشته بالغ بر 132 میلیارد تومان تسهیلات در اختیار بخش تولید و کشاورزی گذاشته شد و پیش‌بینی می‌شود این مبلغ در سال‌جاری با تخصیص اعتبارات به 400 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.
وی ادامه داد: اولویت پرداخت تسهیلات به واحدهایی است که با استفاده از منابع بانک اقدام به افتتاح واحد تولیدی کرده و از پیشرفت فیزیکی 60 درصد برخوردار هستند.
این مسئول، فرصت دادن به واحدهای تولیدی دارای بدهی بانکی برای حمایت از رونق تولید، اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به واحدهایی که نیاز به فعال بودن خط تولید دارند و حمایت از واحدهای صنفی و تولیدی برای اشتغال‌زایی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در راستای شتاب‌بخشی به توسعه آذربایجان‌غربی، صورت گرفته است.
غالب با بیان اینکه سیاست بانک ملی کمک به رونق واحدهای تولیدی است، تصریح کرد:  مقرر شده 125 میلیارد تومان تسهیلات با ظرفیت اشتغال‌زایی برای 3 هزار نفر به واحدهای تولیدی استان پرداخت شود. 
سرپرست اداره امور شعب استان آذربایجان غربی بانک ملی ایران در پایان بیان کرد: همچنین بانک ملی صدور اجراییه برای واحدهای بدهکار را متوقف کرده تا با دادن فرصت اعطای تسهیلات سرمایه در گردش نسبت به رونق تولید و ایجاد فضای کسب و کار کمک کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید