06:27|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1398 - 21:45
کد خبر: 12181
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان:

نمایش جلوه بی‌نظیری از قدرت جوانان ایرانی در ارومیه

امروز جلوه بی‌نظیری از قدرت جوانان ایرانی در عرصه‌های ورزشی در ارومیه به نمایش گذاشته شد که هواداران و مردم از آن خوشحال هستند.
نمایش جلوه بی‌نظیری از قدرت جوانان ایرانی در ارومیه

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در حاشیه دیدار ایران و روسیه از سری مسابقات هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: میزبانی شایسته ارومیه در هفته جاری بیانگر این امر است که اگر زیرساخت‌های لازم فراهم باشد می‌توان در آن مسابقات جهانی را برگزار کرد.

وی ادامه داد: ارومیه و‌ مردم علاقه‌مند این شهر در حمایت از تیم ملی والیبال در این مسابقات ثابت کردند که بسیار باانگیزه‌تر از بسیاری کشورها هستند و می‌توانند میزبان شایسته‌ای باشند اگر شرایط مهیا باشد و امکانات بیشتری اختصاص پیدا کند.

این مسئول با بیان اینکه این مسابقات میلیون‌ها نفر در داخل و خارج از کشور بیننده داشته و میزبانی، هواداری و حضور پرشور مردم ارومیه را دیدند، افزود: این حضور نشان داد که ظرفیت سالن‌های این شهر برای خیل عظیم هواداران والیبال دوست ارومیه کوچک است.

داورزنی خاطرنشان کرد: گرچه مردم نجیب شهر ارومیه به دلیل ظرفیت پایین سالن بازی‌ها را از طریق تلویزیون‌ها در امکان عمومی و پارک‌ها تماشا کردند اما اگر زیرساخت‌های ورزشی در این شهر فراهم شود مردم بیشتری می‌توانند از نزدیک تماشاگر بازی‌های ملی و بین‌المللی والیبال در شهر ارومیه باشند و لذت ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امسال یکی از بهترین سال‌ها برای والیبال کشور است، اضافه کرد: تیم ملی والیبال کشورمان در حال حاضر از 8 بازی هفت برد را کسب کرده و در صدر جدول لیگ ملت‌های جهان قرار دارد و این در شرایطی است که همه دنیا به تحت فشار و تحریم بودن ایران آگاه هستند و این پتانسیل جوانان به مسئولان ملی قدرت چانه‌زنی در عرصه‌های فراملی را می‌دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان با اشاره به رفتار ناشایست کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان، ادامه داد: میزبانی بسیار شایسته مردم ارومیه و حضور پرشور مردم برای تماشای بازی‌های تیم ملی برای یکی از دلایلی است که باعث شد این شهر به عنوان پایتخت والیبال آسیا انتخاب شود و امروز این میزبانی ثابت کرد که این لقب به حق به ارومیه و مردم این شهر داده شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید