05:34|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1398 - 09:33
کد خبر: 12172
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان در گفت‌وگو با باریش مطرح کرد:

نمایش اقتدار ایران با پاسخ قاطع رهبری به نامه دولت آمریکا

دولت آمریکا خط ثابت و مسیر مشخصی در برخورد با ارزش‌ها و خط مشی ملت‌های انقلابی ندارد و پاسخ مقام معظم رهبری در مقابل نامه ترامپ، عزت و اقتدار ایران اسلامی را به نمایش درآورد.
نمایش اقتدار ایران با پاسخ قاطع رهبری به نامه دولت آمریکا

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، در خصوص دیدار اخیر مقام معظم رهبری با نخست وزیر ژاپن اظهار کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن و پاسخ ایشان به نامه رئیس جمهور آمریکا را می‌توان موضع قدرتمندانه و مقتدرانه ملت ایران و رهبری در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا و دشمنان ملت ایران دانست.
وی افزود: دشمنانی که یک روز مذاکره را بر هم می‌زنند و روز دیگر حرف از مذاکره جدید می‌زنند معلوم است که یک خط ثابت و مسیر مشخص ندارند و هدفشان استعمار و تحمیل خواسته‌های خودشان بر سایر ملل است.
حجت‌الاسلام شبستری عنوان کرد: اگر ملت ایران در مقابل زورگویی دولت آمریکا ایستادگی کند و قاطعانه و با قدرت، جواب زیاده‌خواهی‌های آن را بدهد دشمن عقب نشینی می‌کند و راهی برای نفوذ و زورگویی پیدا نمی‌کند و باید گفت پاسخ مقام معظم رهبری به نامه ترامپ عزت و اقتدار رهبر، دولت و ملت ایران را نشان داد.
وی ادامه داد: در برخی از کشورها، دولت خواست دشمنان را بر منافع ملت خود ترجیح می‌دهد و حاضر نمی‌شوند موضع عزت‌مندانه در مقابل دشمنان داشته باشند که امیدواریم این دولت‌ها از منطق رهبر انقلاب اسلامی در برابر دشمنان درس بگیرند و از آن برخوردار باشند.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: باید به داشتن رهبری شجاع و مقاوم شکرگزار خداوند باشیم و ملت ایران نیز همیشه به داشتن چنین رهبری مقتدر افتخار می‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید