18:29|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 16:24
کد خبر: 12169
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

بسیج امکانات درمانی آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقات والیبال

برای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ارومیه تمام امکانات درمانی و بیمارستانی آذربایجان‌غربی بسیج شده است.
 بسیج امکانات درمانی آذربایجان‌غربی برای برگزاری مسابقات والیبال

جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی، در گفت و گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهارکرد: امکانات دانشگاه علوم پزشکی استان در داخل و  در خارج از ورزشگاه محل برگزاری مسابقات آماده ارائه خدمات به مردم و بازیکنان است.
وی با بیان اینکه ۴ دستگاه آمبولانس در محوطه ورزشگاه غدیر ارومیه آماده ارائه خدمات درمانی به مراجعه کنندگان هستند، گفت: تیم پزشکی در زمان برگزاری مسابقات در داخل سالن مستقر هستند تا در صورت نیاز خدمات پزشکی را در کمترین زمان ارائه دهند.
آقازاده همچنین از آمادگی کامل بیمارستانها و مراکز درمانی شهر ارومیه در زمان میزبانی این شهر از بازیهای لیگ ملت‌های والیبال خبر داد و افزود: بیمارستان امام‌خمینی ارومیه برای ارائه خدمات بهتر در این روزها تجهیز شده و تمامی امکانات لازم در نظرگرفته شده است.
این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی استان و امکانات اتوبوس آمبولانس ها نیز در ساعات برگزاری رقابت‌های والیبال در آماده باش کامل قرار دارند.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه میزبانی هر چه بهتر از مسابقات لیگ ملت‌های والیبال در واقع صیانت از آبروی شهر ارومیه و استان است، تصریح کرد: باتوجه به استقبال پرشور مردم از بازیهای والیبال امکانات و تجهیزات خدمات پزشکی نیز در تمام پارکها و اماکن عمومی که در آنها مسابقات به صورت زنده پخش می شود، استقرار پیدا کردند. 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید