09:12|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 - 11:13
کد خبر: 12162
مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش نیوز:

خدمات تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی غیرحضوری می‌شود

بیش از 40 نوع از خدمات تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی برای تسریع کار مراجعه‌کنندگان به صورت غیر حضوری ارائه می‌شود.
 خدمات تامین اجتماعی در آذربایجان‌غربی غیرحضوری می‌شود

مقصود مقدمی‌کیا، مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز, اظهار کرد: بسترهای ارائه خدمات به صورت غیرحضوری در سازمان تامین اجتماعی استان از سال گذشته فراهم شده و از ابتدای امسال 40 نوع از خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه درآینده نزدیک تعداد خدمات غیرحضوری به 200 خدمت افزایش پیدا می‌کند، گفت: مراجعه کنندگان می‌توانند با مراجعه به  سایت www.tamin.ir از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.

مقدمی‌کیا در ادامه افزود: مراجعه کننده با ورود به سایت با ثبت شماره بیمه پیامکی حاوی کد ورود دریافت می‌کند و از این طریق می‌تواند از خدمات غیرحضوری که شامل مواردی مانند شرایط اخذ بیمه، دریافت سوابق بیمه شدگان، خدمات بیمه سربازی، شرایط استفاده از بیمه بیکاری، مستمری بگیری و مشاغل سخت و زیان‌آور است، بهره‌‎مند شود.

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجان غربی در پایان با بیان اینکه برای صدور دفترچه خدمات درمانی از عکس کارت ملی بیمه شده به صورت اسکن استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: بیمه شدگانی که خدماتشان به صورت غیرحضوری در سایت ارائه شده دیگر نیازی به مراجعه حضوری به شعبات بیمه تامین اجتماعی ندارند و به راحتی می‌توانند از خدمات آنلاین این سازمان در کمترین زمان ممکن استفاده کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید