15:16|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1398 - 21:05
کد خبر: 12158
محمد موسوی در گفت‌و‌گو با باریش:

والیبال کانادا امروز حرفی برای گفتن نداشت

بازیکنان کانادا امروز در مقابل تیم ملی والیبال ایران حرفی برای گفتن نداشتند.
والیبال امروز حرفی برای گفتن نداشت

محمد موسوی، بازیکن تیم ملی والیبال ایران در گفت‌و‌گو با سرویس ورزشی باریش نیوز، اظهار کرد: از زمان ورود به ارومیه بازیکنان و کادر فنی فشار و استرس زیادی را تحمل کردند چرا که هواداران در شهر ارومیه انتظارات خاصی از بازیکنان تیم ملی دارند.

وی با بیان اینکه بازیکنان سعی کردند استرس را در جهت افزایش تمرکز برای بازی بهتر در برابر حریف مدیریت کردند، خاطرنشان کرد: امروز بازیکنان تیم ملی کانادا به غیر از دقایقی از ست دوم حرفی برای گفتن در برابر ایران نداشتند.

این بازیکن تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: خوشبختانه با حمایت همه‌جانبه هواداران در شهر ارومیه توانستیم قدرت والیبال ایران را بار دیگر به رخ حریفان جهانی خود بکشیم.

موسوی با اشاره به اینکه آینده برای تیم ملی ایران تعیین کننده است، اضافه کرد: دو بازی دیگر مهم و شش امتیازی در برابر حریفان خود در ارومیه داریم که امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز رقابت قابل قبولی ارائه دهیم.

این بازیکن تیم ملی تاکید کرد: رقابت‌های لیگ ملت‌ها جای دست کم گرفتن بازی‌ها نیست و کوچک‌ترین اشتباهی در حین بازی می‌تواند تیم را به قعر جدول بکشاند در همه بازی‌های باید تمام توان خود برای مقابله با حریف به کار بگیریم و هر امتیازی در این بازی‌ها برای ما مهم است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید