09:51|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1398 - 12:33
کد خبر: 12152
باریش گزارش می‌دهد؛

ابراز خوشحالی بزرگان والیبال جهان از حضور در شهر تاریخ والیبال

سرمربیان تیم‌های ملی والیبال‌ ایران، کانادا، لهستان و روسیه در نشست خبری همزمان که در سالن کنفرانس سالن غدیر برگزار شد از والیبال دوستی مردم ارومیه تمجید و قدردانی کردند.
ابراز خوشحالی بزرگان والیبال جهان از حضور در شهر تاریخ والیبال

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ نشست خبری همزمان سرمربیان تیم‌های ملی والیبال‌ ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن کنفرانس سالن غدیر ارومیه برگزار شد که موضوع اصلی آن‌ متحیر شدن مربیان تیم‌ها از والیبال دوستی مردم ارومیه بود.

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در ابتدای این نشست خبری ضمن حساس خواندن مسابقات این هفته برای تیم خود اظهار داشت:  از حضور در ارومیه بسیار خوشحال هستیم و از آنان تشکر ‌می‌کنیم.

در ادامه نشست سرمربی تیم ملی والیبال روسیه با تاکید بر اینکه به دنبال پیشرفت هستند، گفت:  مردم ارومیه بیشتر از هرجایی والیبال را می‌شناسند و صدایی که قرار است در سالن غدیر ایجاد شود بسیار بلند خواهد بود.

در ادامه‌ نوبت به سرمربی تیم ملی والیبال لهستان رسید؛ وی نیز به تعریف و تمجید از مردم ارومیه پرداخت و اظهار داشت: سعی کردم همه خیابان‌ها ومناطق دیدنی ارومیه را پیاده بگردم، همه مردم ارومیه در خیابان‌ها به ما خوش آمد می‌گویند و همه آن‌ها الیبال را می‌شناسند.

وی در پایان خاطره‌ای جالب رو به مردم ارومیه گفت: در پیاده روی آخرم حداقل ۲۰ ماشین کنار هم ایستادند تا مرا به هتل برسانند که این محبت مردم ارومیه را نشان می‌دهد.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران که آخرین فرد پاسخگو در این نشست بود اظهار داشت: خیلی خوشحالیم با تیم خود در ارومیه هستیم اما انتظار بازی‌های سختی داریم و از سوی دیگر انتظار داریم تا تمامی خبرنگاران و هواداران از تیم به دلیل ۵ برد از ۶‌مسابقه حمایت کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که در شهر تاریخ والیبال حضور داریم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید