18:44|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1398 - 13:51
کد خبر: 12135
معاون درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

60 درصد جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

در حال حاضر 60 درصد از جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات درمانی تأمین اجتماعی قرار دارند.
60 درصد جمعیت استان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

رامین زارع، معاون درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس سلامت باریش نیوز، اظهار کرد: در حال حاضر حذف دفترچه‌های تأمین اجتماعی به طور کامل تحققق یافته است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به 60 درصد جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند، افزود: با توجه به اینکه حجم مراجعه کنندگان به مراکز درمانی افزایش پیدا کرده برای رفاه بیشتر حال بیماران در بیمارستان امام رضا (ع)، دستگاه‌های وب کیوسک نصب شده است.

وی در ادامه به تسهیل در روند نوبت‌گیری مراجعه‌کنندگان به بیمارستان امام رضا اشاره و اضافه کرد: دستگاه‌های وب کیوسک، نوبت‌دهی تلفنی و اینترنتی از جمله راه‌های دسترسی مردم برای دریافت نوبت در مراکز درمانی تامین اجتماعی است.

زارع، همچنین به افزایش تعداد پزشکان متخصص در بیمارستان امام رضا در ارومیه خبر داد و گفت: متخصص حلق، بینی و گوش در سال‌های قبل در بیمارستان وجود نداشت ولی هم استانی‌ها در حال حاضر می‌توانند از خدمات این تخصص هم در این مرکز استفاده کنند.

معاون درمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی در پایان با اشاره به اینکه درمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا در ارومیه به طور کامل به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: روزانه بیش از یک‌هزار نفر از خدمات درمانی این مرکز با تخصص‌های مختلف بهره‌مند می‌شوند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید