05:31|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1398 - 09:15
کد خبر: 12130
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تداوم بارش‌های رگباری در آذربایجان غربی

بر اساس نقشه‌های سازمان هواشناسی، بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق و وزش باد در اکثر مناطق استان آغاز شده و تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.
تداوم بارش‌های رگباری در آذربایجان غربی

اسماعیل سیمایی، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: از روز گذشته بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق در برخی از مناطق استان آغاز شده و امروز سه شنبه 21 خرداد نیز این روند همچنان ادامه دارد. 
وی افزود: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، بارش‌های رگباری در شمال استان به ویژه در برخی ساعات از شدت بیشتری برخوردار است و در بقیه مناطق استان نیز نسبت به شمال استان بارش‌های خفیف‌تری پیش‌بینی می‌شود.
سیمایی ادامه داد: بارش‌های رگباری باران همراه با رعدوبرق و وزش باد برای اکثر نقاط آذربایجان غربی به ویژه در مناطق جنوب و جنوب شرقی استان تا اواخر هفته جاری ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به اینکه در روزهای آینده تغییرات خاص دمایی وجود ندارد، افزود: در 24 ساعت گذشته ارومیه در گرم‌ترین ساعات 30 و در خنک‌ترین ساعات 16 درجه، بوکان در گرم‌ترین ساعات 32 درجه، و چالدران با 10 درجه به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید