17:08|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 - 07:06
کد خبر: 12126
طبق اعلام شهردار ارومیه؛

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه شد

مصطفی کارخانه یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ والیبال ایران با اعلام محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شد.
مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه شد

 گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ مصطفی کارخانه یکی از موفق‌ترین مربیان تاریخ والیبال ایران با اعلام محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه به عنوان سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه انتخاب شد.

محمد حضرت‌پور شهرداری ارومیه در این خصوص اعلام کرد: تقریبا سرمربی ما مشخص شده و با چند نفر از بازیکنان تیم ملی نیز مذاکراتی داشتیم که اگر مشکلی پیش نیاید، همزمان با برگزاری هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های جهان در اورمیه، از شاکله اصلی تیم والیبال شهرداری برای فصل جدید رونمایی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما با مصطفی کارخانه به عنوان سرمربی تمام کردیم اما همراه با بازیکنان در طول برگزاری هفته سوم لیگ ملت‌های جهان معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است که مصطفی کارخانه با ۱۲ دوره قهرمانی لیگ برتر، موفق‌ترین سرمربی ایرانی نام گرفته است، وی در گذشته سرمربی تیم‌هایی همچنون صنام، پیکان، بانک سرمایه، باریج اسانس کاشان و متین ورامین بوده است و همچنین کارخانه سابقه هدایت تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را نیز در کارنامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید