00:16|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1398 - 05:42
کد خبر: 12122
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

یک مرد؛ قربانی اسیدپاشی در آذربایجان غربی شد

قربانی حادثه اسیدپاشی روز گذشته در شهرستان پیرانشهر در حال حاضر برای انجام درمان‌های پزشکی در بیمارستان امام خمینی ارومیه بستری است.
یک مرد؛ قربانی اسیدپاشی در آذربایجان غربی شد

باقر بهرامی، رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی درگفت‌وگوبا سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهارکرد: قربانی اسیدپاشی روز گذشته در شهرستان پیرانشهر مردی 36 ساله است که در حال حاضر در بیمارستان امام خمینی ارومیه تحت درمان قرار دارد.

وی با بیان اینکه درمان‌های اولیه برای مداوای فرد حادثه دیده از زمان اعزام به مرکز درمانی امام خمینی ارومیه توسط پزشکان انجام شده است، از احتمال انجام عمل‌های جراحی در ساعت‌های آینده امروز خبر داد.

این مسئول در ادامه به میزان آسیب های فرد مصدوم اشاره کرد و گفت: براثر اسیدپاشی این فرد از ناحیه چشم، دست، پا و سینه آسیب دیده است که تلاش پزشکان برای انجام معالجات بهتر برای فرد ادامه دارد.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی در پایان با تاکید بر غیر اخلاقی و غیرانسانی بودن عمل اسیدپاشی با هدف ضربه زدن به سیمای ظاهری یک فرد در جامعه که مبتنی بر اصول و فرهنگ دینی است، خاطرنشان کرد: اسیدپاشی در کمترین آسیب می تواند به از دست رفتن اندام های حیاتی بدن و یا حتی تحلیه چشم فرد منجر شود، ازاین‌رو این عمل برای تسویه حساب‌های شخصی غیر اخلاقی بوده و راه حل غیرعقلانی است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید