11:21|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1398 - 04:21
کد خبر: 12109
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

تاسیسات آب شرب مجتمع 8 روستایی شهرک ارس، بازسازی شد

در راستای تامین آب شرب سالم و با کیفیت در مناطق روستایی استان، تاسیسات آب شرب مجتمع 8 روستایی شهرک ارس شهرستان پلدشت بازسازی شد.
 تاسیسات آب شرب مجتمع 8 روستایی شهرک ارس، بازسازی شد

علیرضا رضوی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز با اعلام این خبر گفت: کیفیت آب شرب در مناطق روستایی خط قرمز این شرکت است و در همین راستا اصلاح و بازسازی تاسیسات آب شرب مجتمع 8 روستایی شهرک ارس شهرستان پلدشت در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تامین آب شرب سالم و با کیفیت از وظایف اصلی شرکت آب و فاضلاب روستایی است، خاطرنشان کرد: با انجام تعمیرات اساسی تاسیسات الکترومکانیکال، اصلاح و بازسازی فیلترهای شنی رفع کدورت و آب‌بندی آنها و اصلاح خط انتقال آب از منابع تامین تا تصفیه خانه، سامانه نانو فیلتراسیون تصفیه‌خانه آب شهرک ارس دوباره راه‌اندازی شد.
رضوی در همین رابطه اضافه کرد: با انجام اقدامات ضربتی اصلاحی، آب شرب مجتمع شهرک ارس در حال حاضر از وضعیت مطلوبی برخوردار است.
وی ادامه داد: در سالی که گذشت شرکت توانست از محل منابع ملی و استانی 175 پروژه در قالب یک هزار و 56 روستا و با جمعیت بیش از 524 هزار نفر مبادله کند و که در همین راستا مجموع اعتبارات مصوب سال گذشته 850 میلیارد ریال بوده که تخصیص 12 ماه آن تا به امروز 550 میلیارد تومان است.
رضوی خاطرنشان کرد: در سال جاری یکصد میلیارد تومان پروژه برای طرح های خدمات رسانی آب روستایی پیشنهاد داده شده است و تا پایان سال 97 میانگین شاخص بهره مندی از آب سالم روستایی بیش از 75 درصد است که از شاخص کشوری دو درصد بیشتر است.
 مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه سازگاری با کم آبی باید سرلوحه تمام کارها و اقدامات قرار گیرد، افزود: استفاده از انشعابات غیر مجاز مغایر با عدالت توژیع آب است به همین دلیل مشترکین نباید به دنبال استفاده از انشعابات غیر مجاز باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید