11:44|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1398 - 10:14
کد خبر: 12100
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مقاومت تنها راه ایستادن در برابر زیاده خواهی دشمن است

مقاومت مهم ترین‌مولفه ایستادگی در برابر دشمن است که زمان نابودی آن فرارسیده است و‌به زودی به تاریخ خواهد پیوست.
مقاومت تنها راه ایستادن در برابر زیاده خواهی دشمن است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت الاسلام سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته ارومیه، همکاری و تعامل را عوامل اقتدار و عزت مسلمانان در برابر استکبار دانست و اظهار کرد:ایستادگی و مقاومت خصوصیت بارز امام(ره) و رهبری بوده که همین امد باعث ماندگاری انقلاب اسلامی شده است.

وی با تاکید‌بر اینکه تنها راه و بهترین مسیر ما همین مقاومت است که باید با حواس جمع این انتخاب را داشته باشیم، افزود: با استقامت ما دشمن در حال اضمحلال است و بر اساس گفته خودشان اکنون یک هفتم ملتشان گرسنه هستند و با بدهی کلان مالی مواجه هستند.

امام جمعه ارومیه با بیان این مطلب که نابودی دشمنان دور نیست، خاطر نشان کرد:  برخلاف دشمنان و در راس آن‌ها آمریکا، هرروز در حال پیشرفت و اقتدار در عرصه‌های مختلف هستیم و با تلاش و مقاومت مردم و یاری الهی در مسیر عزت و موفقیت موفق تر از گذشته گام برمیداریم.

حجت الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود، ضمن تقدیر از امت حزب الله که در تمام مراسمات نظیر نماز جمعه، راهپیمایی ها و هرجا حضور لازم است شرکت دارند، یادآور شد: این امورات در دین اسلام جزو شعائر است و نمادی از وجود تقوا در دل مومنان و مسلمانان محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، در پایان با اشاره به ویژگی‌های مدیریتی رهبر انقلاب، حمایت و دفاع و قدردانی از رهبری ۳۰ ساله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای ما وظیفه است که مدیری مدبر و شجاع بوده و طی این سال‌ها با خصوصیات منحصر به فرد خود جامعه را پیش برده‌اند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید