00:06|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1398 - 07:22
کد خبر: 12092
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش خبر داد:

افزایش آمار مصدومین تصادفات شهری در آذربایجان غربی

آمار مصدومین حوادث ترافیک درون شهری در آذربایجان غربی در دو ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 6 درصد افزایش داشته است.
افزایش آمار مصدومین تصادفات شهری در آذربایجان غربی

باقر بهرامی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص آخرین آمار تصافات درون شهری و برون شهری استان اظهار کرد: براساس آمار مرکز اورژانس آذربایجان غربی، در دو ماهه نخست سال جاری، تعداد مأموریت‌های تصادفات درون شهری،  هزارو 298 مورد بوده که نسبت به مشابه سال گذشته 3 درصد کاهش داشته است.
وی افزود: از این تعداد مأموریت، هزارو 488 مورد ثبت شده که نسبت به مشابه سال گذشته 1/5 درصد کاهش داشته است همچنین هزارو 279 مورد به بیمارستان انتقال یافته که این تعداد نیز نسبت به مشابه سال گذشته 6 درصد افزایش داشته است.
بهرامی در ادامه به آمار تصادفات، در دو ماهه نخست سال جاری نیز اشاره و اضافه کرد: در بخش  تصادفات جاده‌ای تعداد 998 مورد مأموریت حضور اکیب اورژانس بر سر صحنه تصادف ثبت شده که از این تعداد افزایش 2 درصدی را  نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی ادامه داد: تعداد کل مصدومین  تصادفات جاده‌ای هزارو 363 مورد است که نسبت به مشابه سال گذشته 6/5 درصد افزایش داشته  و همچنین هزارو 170 مورد در بیمارستان بستری شده که این تعداد نیز نسبت به مشابه سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید