15:35|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 08 خرداد 1398 - 05:46
کد خبر: 12062
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

تامین آب شرب مرگنلر نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است

شهر مرگنلر با مشکل تأمین آب شرب مواجه است که در این راستا پروژه‌ آب رسانی با رقم اولیه 200 میلیارد ریال انتقال آب شرب از شهرستان شوط به مرگنلر در دستور کار قرار گرفته است.
تامین آب شرب مرگنلر نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است

رسول اکبری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص پروژه آب‌رسانی به شهر مرگنلر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهر مرگنلر با کمبود آب شرب مواجه است از این رو پروژه آب‌رسانی به این شهر را در دستور کار برنامه‌های سال‌جاری  قرار داده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه پروژه آبرسانی شهر مرگنلر در حال حاضر در اختیار شرکت آب و فاضلاب روستایی است، افزود: در راستای بهره‌مندی شهروندان مرگنلر از آب شرب، پروژه‌ آب شرب با رقم اولیه 20 میلیارد تومان انتقال آب از شهرستان شوط به مرگنلر در دستور کار قرار گرفته است.
اکبری اضافه کرد: 10 میلیارد تومان از مبلغ  مورد نظر را منطقه آزاد ماکو تقبل کرده است و 10 میلیارد تومان دیگر از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود. 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی تصریح کرد: در صورت تأمین اعتبارات اولیه در آینده نزدیک، تأمین آب شرب شهر مرگنلر از شهر شوط عملیاتی خواهد شد که امیدواریم در شش ماهه دوم امسال این پروژه وارد فاز اجرایی شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید