08:04|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 01 خرداد 1398 - 07:52
کد خبر: 12029

ساخت سریال «دخترم نرگس» در ارومیه کلید خورد

تهیه و تولید سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» با ژانر اجتماعی در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای با سفارش تولیدات مراکز استان‌ها برای پخش از شبکه‌های سراسری در مرکز آذربایجان غربی آغاز شد.
ساخت سریال «دخترم نرگس» در ارومیه کلید خورد

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، تولید و ساخت سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» به سفارش تولیدات مراکز استان‌ها در 26 قسمت 40 دقیقه‌ای به طور رسمی از امروز در ارومیه کلید خورد.
پیش تولید سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» 4 ماه طول کشید و با حضور هنرمندان مطرح ملی و منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان و کردستان در حال تصویربرداری است.
محمود پاک نیت، مهوش صبرکن، حسین سحرخیز، رحیم نوروزی، مریم خدا رحمی، جمال ذولقدر و فریبا طالبی از جمله بازیگران نقش آفرین در سریال دخترم نرگس هستند.
مسعود مجرد، مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در مراسم آغاز تصویربرداری این سریال اظهار کرد: در طی دو سال اخیر برنامه‌ریزی برای تهیه و ساخت سریالی با ظرفیت پخش از شبکه‌های ملی در آذربایجان غربی صورت گرفت که هم اکنون در حال تولید و ساخت آن هستیم.
وی افزود: بخشی از سریال‌سازی در استان‌ها برای پخش از شبکه استانی و بخش دیگر آن برای پخش از شبکه‌های ملی تهیه می‌شوند که این تولیدات از کارهای متمرکز مراکز استان‌ها هستند، از این رو آغاز تولید و ساخت سریالی با عنوان «دخترم نرگس» با همکاری عوامل تولید و طرح و نگارش فیلمنامه آن به قلم باقر حبیب پیران در پرسه زمانی طولانی آغاز شد.
مجرد ادامه داد: به جهت اینکه تولید سریال‌های این‌گونه کمتر در استان انجام می‌شود لذا تلاش کرده‌ایم تا با ساخت این سریال ظرفیت و پتانسیل‌ها، طبیعت، مناطق دیدنی و گردشگری همچنین میراث فرهنگی استان را در فیلم به نمایش بگذاریم  تا کار خوب و قابل قبولی در کارنامه آذربایجان غربی قرار گیرد.
وی گفت: در تولید سریال دخترم نرگس سعی شده است تا مباحث فرهنگی و اولویت‌های کار رسانه مدنظر بوده و به موضوع رونق تولید نیز در این سریال توجه شود همچنین در سریال دخترم نرگس نگاه غیر مستقیمی به موضوع آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.
مجرد عنوان کرد: با توجه به شناختی که از عوامل تهیه و تولید سریال دارم و همچنین با حضور و نقش آفرینی اساتید و بازیگران مطرح و همچنین همکاری عوامل هنری، فنی و تولید که سرمایه رسانه هستند کار خوب و فاخری  با محتوای قابل قبول و مخاطب پسند ارائه شود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی تصریح کرد: در تلاش هستیم قسمت‌هایی از سریال دخترم نرگس را به جشنواره تولیدات مراکز استانها برسانیم تا در سال جاری از جشنواره محروم نباشیم امیدواریم برنامه ریزی در این زمینه صورت گیرد تا اثر به مرحله داوری جشنواره برسد.

گفتنی است سریال تلویزیونی «دخترم نرگس» در ژانر اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک سید حسن فرخی و داوود سلیمان‌پور و به نویسندگی و کارگردانی باقر حبیب پیران برای پخش از شبکه‌های سراسری در مرکز آذربایجان غربی در حال تولید است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید