12:58|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1398 - 06:14
کد خبر: 12012
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

ظرفیت بکر گردشگری استان در راستای اشتغالزایی استفاده شود

آذربایجان غربی پتانسیل‌ بالایی در حوزه گردشگری و مکان‌‎های تفریحی دارد و باید از این ظرفیت‌ها برای توسعه و ایجاد اشتغال‌زایی بهره برد.
ظرفیت بکر گردشگری استان در راستای اشتغالزایی استفاده شود

حجت الاسلام محمد جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش، دررابطه با توسعه فضاهای گردشگری در آذربایجان غربی اظهار کرد: در این استان ظرفیت‌ و پتانسیل‌های بالایی در حوزه گردشگری وجود دارد که در سال‌های اخیر قدم‌های خوبی در این راستا برداشته شده است.
وی افزود: با وجود اینکه فعالیت‌های قابل قبولی در این زمینه صورت گرفته اما به دلیل نیاز مردم در حوزه گردشگری و تفریحی در استان، این امکانات به وجود آمده کافی نیست و باید بیش از پیش به صورت جدی‌تر و عملی‌تر به توسعه گردشگری در استان پرداخت شود.
حجت الاسلام شبستری بیان کرد: بسیاری از ظرفیت‌ها و مکان‌های حوزه گردشگری در شهرستان‌های مختلف آذربایجان غربی برای افراد زیادی ناشناخته است که لزوم توجه و معرفی این مکان‌ها بسیار اهمیت دارد.
وی گفت: باید زیرساخت‌های مناسب و تسهیلات لازم در مکان‌های تفریحی و گردشگری استان ایجاد شود تا از این طریق گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از این مکان‌ها حضور پیدا کنند و شاهد افزایش رونق  گردشگری در استان باشیم.  
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: وجود دریاچه ارومیه نیز فرصت خوبی برای جذب گردشگر و همچنین ایجاد اشتغال‌زایی از طریق توسعه گردشگری و جذب توریست دارد و برای شکوفایی بیشتر استان در زمینه اقتصادی می‌تواند مؤثر باشد که در زمینه باید برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد و با ایده‌های مناسب ارائه شده از ظرفیت‌های دریاچه ارومیه در راستای جذب گردشگران خارجی و داخلی استفاده کرده و بهره برد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید