20:50|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1398 - 07:32
کد خبر: 12003
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

کشاورزان کم‌مصرف برق رایگان دریافت می‌کنند

کشاورزانی که در تابستان امسال در ساعات اوج بار از مصرف برق خودداری کرده و برق چاه آب کشاورزی را قطع کنند، از پرداخت هزینه‌ برای برق مصرفی معاف می‌شوند.
 کشاورزان کم‌مصرف برق رایگان دریافت می‌کنند

اکبر حسن‌بگلو، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای ایجاد سیاست‌های تشویقی برای کاهش مصرف در ساعات اوج بار، مشترکین کشاورزی که برق چاه‌های خود را در ساعات اوج قطع کنند، مشمول بخشودگی کامل از پرداخت بهای برق مصرفی می‌شوند.
وی افزود: بیشترین مصرف برق در بین مشترکین بخش کشاورزی است و استفاده مداوم از چاه‌های آب، سبب افت سطح آب می‌شود که برای جلوگیری از این مشکل صرفه‌جویی در مصرف برق به خصوص در فصل تابستان ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
این مسئول تصریح کرد: طرح بخشودگی کامل بهای برق مصرفی در بخش کشاورزی در صورت رعایت اصل عدم مصرف در ساعت اوج بار از 15 خرداد تا 15 شهریور ماه جاری اجرا می‌شود.
حسن‌بگلو با اشاره به راهکارهای بهینه‌سازی در مصرف حامل‌های انرژی گفت: استفاده از سیستم‌های آبیاری جدید، بهره‌گیری از الکتروپمپ‌های شناور و پربازده به جای الکترو پمپ‌های شفت و غلاف در مناطقی که امکان استفاده وجود دارد و همچنین استفاده از لامپ‌های ال ای دی و کم مصرف از جمله این راهکارها به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان غربی در پایان با اشاره به پاداش در نظر گرفته شده برای بخشودگی مشترکین بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: مشترکینی که در مرداد ماه همکاری داشته باشند به میزان 15 درصد به میزان پاداش آنها افزوده می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید