10:04|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398 - 07:26
کد خبر: 11999
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مقاومت، مؤلفه اصلی مقابله با زورگویی دشمن است

همانند سال‌های گذشته، ایستادگی و مقاومت در برابر رفتارهای ضد و نقیض دشمنان، باعث می‌شود استکبار جهانی از زیاده خواهی و زورگویی خود عقب‌شینی کند.
مقاومت، مؤلفه اصلی مقابله با زورگویی دشمن است

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش نیوز، اظهار کرد: از اوایل انقلاب، دشمنی‌های آمریکا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شکل‌ها و ابعاد مختلف وجود داشته و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: همان‌طور که مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود در دیدار با کارگزاران نظام  فرمودند: در شرایط کنونی دشمنی استکبار با ایران آشکارتر شده است و این به جهت ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنی‌های آمریکا است.
وی گفت: در جهان اسلام آموزه‌های اسلامی به گونه‌ای هستند که مسلمان را به نحوی تربیت می‌کند که نه ظالم باشد و نه ظلم و ستمی را بپذیرد و در حالی که کشورهای اسلامی در طی قرن‌های اخیرمورد ظلم و ستم کشورهای غیر اسلامی و دولت‌های استعمارگر واقع شدند وقتی این پیام منتقل شود موجب بیداری امت اسلامی می‌شود و در این صورت آمریکا درصدد انتقال دهنده این پیام است که انقلاب و جمهوری اسلامی ایران از بین ببرد و یا آن را منحرف کند.
حجت الاسلام دیرباز تصریح کرد: به همین جهت مقام معظم رهبری با راهبردی مناسب در رهبری ملت، برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی محکم ایستاده‌اند و این پایداری و مقاومت را به جهانیان انتقال می‌دهند.
وی افزود: اگر همانند سال‌های گذشته در برابر ظلم و ستم استقامت شود این ایستادگی باعث می‌شود که دشمن حالت هجومی خود را متوقف کند اما در صورت عقب نشینی، دشمن پیش روی خواهد کرد.
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: ملت ایران تا به حال در برابر ظلم و ستم دشمنان ایستاده‌اند و از این به بعد نیز با قدرت ایستادگی خواهند کرد و در این راستا حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و هدایت‌گر مردم نقش داشتند و این رهبری همچنان ادامه دارد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید