18:03|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398 - 04:40
کد خبر: 11992
توسط دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه صورت گرفت:

تولید تجهیزات آزمایشگاهی برای دانشگاه صنعتی ارومیه

فعالیت دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه در کارگاه‌های دانشگاه علاوه بر افزایش توانمندی خود دانشجویان گامی در جهت خودکفایی و تولید داخلی است.
تولید تجهیزات آزمایشگاهی برای دانشگاه صنعتی ارومیه

یعقوب پوراسد، در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در جهت افزایش ارتباط بین علم و صنعت، اظهار کرد: اصلی‌ترین رسالت دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد و افزایش مهارت در دانشجویان است و بر همین اساس نیز دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه حرکت کرده است.
وی ادامه داد: دانشجویان با استفاده از کارگاه‌های دانشگاه که همواره تلاش شده به فناوری‌های روز مجهز باشد، در مرحله اول به تولید ایستگاه اتوبوس، کانکس برای زلزله‌زدگان و تخت‌خواب برای دانشجویان فنی کل کشور اقدام کرده‌اند که ماحصل دسترنجشان مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه افزود: توان دانشجویان ما فراتر از تکیه به تولید ایستگاه‌های اتوبوس و تخت‌خواب بوده و بعد از انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه صنعتی ارومیه اقدام به تولید تجهیزات دانشگاهی برای دانشجویان این دانشگاه شده است.
پوراسد تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای آذربایجان غربی علاوه بر اینکه تمام محصولات موردنیاز و مصرفی خود را تولید می‌کنند در جهت تولید و فروش تجهیزات مورد نیاز سایر دانشگاه‌ها نیز تلاش می‌کنند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه تصریح کرد: فعالیت دانشجویان در کارگاه‌های دانشگاه علاوه بر افزایش توانمندی خود دانشجویان گامی در جهت خودکفایی و تولید داخلی است که همواره مقام معظم رهبری به این مقوله تاکید دارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید