11:58|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 27 اردیبهشت 1398 - 13:38
کد خبر: 11990
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان از پیچ و خم‌های اداری، سد راه تولیدکننده بکاهند

برای اینکه به رونق تولید دست یابیم، مسئولان باید از پیچ‌و‌خم‌های اداری که سدراه تولید کننده است، بکاهند تا به شکوفایی اقتصادی برسیم‌.
مسئولان از پیچ و خم‌های اداری، سد راه تولیدکننده بکاهند

به گزارش سرویس سیاسی باریش، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: با وجود گذشته ۱۰ روز از ماه مبارک رمضان، هنوز نیز می‌توان فرصت باقی‌مانده را مغتنم شمرد و سعی کرد در روزهای باقی مانده بهترین بهره را جهت آمرزش گناهان برد.
وی رمضان را ماه استجابت دعا عنوان کرده و گفت: به جهت اینکه در این ماه دعاها سریع اجابت می‌شود لذا باید از ایت فرصت استفاده کرده و در حق خود و دیگران دعا کنیم.
امام‌جمعه ارومیه ضمن اشاره به سالگرد رخبت مجاهد نستوه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ غلامرضا حسنی گفت: برای قدردانی از مجاهدت‌های این مجاهد نیاز است که مشتاقانه در روز سالگرد حجت‌الاسلام حسنی شرکت کنیم و یاد و خاطرش را گرامی داریم‌.
وی از تلاش‌های خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد قدردانی کرده و اظهار داشت: چه خوب است خیرین در ستاد دیه حضور یابند و کمک حال زندانیان شوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به ضرورت توجه به مسئله تولید تاکید کرد و گفت: پیچ‌وخم‌هایی اداری که سد راهی برای تولید کننده است باید کاسته شود تا بتوان با افزایش تولید به شکوفایی اقتصادی دست یافت.
وی گفت: مسئولان امور اقتصادی باید با قاچاق و احتکار به جد برخورد کنند تا بدین وسیله در مقابل مشکلات معیشتی ایستاد.
امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: مسئولان از یاوه‌گویی‌های آمریکا نترسند و باید دانست که راه نجات ایستادگی است و مردم باید قدردان رهبری باشند و به رهنمودهایشان جامه عمل بپوشانند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید