10:50|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398 - 08:00
کد خبر: 11960
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مسئولین مولفه‌های مقاومت در جنگ اقتصادی را طراحی کنند

مسؤلان در ناحیه دفاع و هجوم که فرماندهی جنگ متقابل اقتصادی را بر عهده دارند تدابیر لازم را بیندیشند تا با راهکارهای مناسب تهاجم اقتصادی در کشور انجام و کنترل شود.
مسئولین مولفه‌های مقاومت در جنگ اقتصادی را طراحی کنند

حجت الاسلام محمد جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش، در مورد رفتارهای ضد و نقیض دولت آمریکا در برابر ایران اظهار کرد: در شرایط کنونی دولت آمریکا جنگ اقتصادی را با کشور ایران آغاز کرده طبیعی است که در جنگ اقتصادی باید کارهایی که لازم است در ناحیه دفاع و هجوم که فرماندهی جنگ متقابل اقتصادی را بر عهده دارند تدابیر لازم را بیندیشند تا با راهکارهای مناسب تهاجم اقتصادی در کشور انجام شود.
 وی افزود: مردم نیز در این راستا وظایفی را به عهده دارند که می‌تواند به تقویت و بنیان اقتصاد داخلی کمک کند، همان راهکارهایی که چند سالی است مقام معظم رهبری در قالب اقتصاد مقاومتی بیان فرمودند همه این‌ها باید انجام شود تا بتوانیم اقتصاد کشور را از حالت اتکاء به بیگانگان خارج کنیم و به یک اقتصاد درون زا و شکوفا تر دست پیدا کنیم.
حجت الاسلام شبستری اضافه کرد: مردم می‌توانند در بحث اقتصاد مقاومتی و رونق تولید قدم‌های مؤثری بردارند تا تولیدات داخلی تقویت شود و همچنین با خرید کالاهای ایرانی کمک شایانی به تولیدات داخلی داشته باشند.
 وی ادامه داد: مسؤلان نیز باید به مشکلات اقتصادی توجه داشته باشند و از قاچاق کالا جلوگیری و مبارزه کنند تا شاهد کاهش واردات محصولات خارجی در کشور باشیم.
 شبستری با تأکید بر اینکه دولت، مسؤلان و کارگران در زمینه رونق تولید نقش اساسی دارند تصریح کرد: مردم باید در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی صبر و تحمل کنند و از مسؤلان نیز انتظار می‌رود با تدابیر لازم و با مدیریت صحیح در جهت حل مشکلات اقتصادی قدم بردارند .
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: خیلی از مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور حاکم است ربطی به تحریم‌ها و مسائل خارجی ندارد بلکه ناشی از بی کفایتی و بی تدبیری در داخل کشور است که باید مسولان به این زمینه توجه ویژه داشته باشند تا بتوانیم از این مرحله نیز با سربلندی و موفقیت گذر کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید