12:31|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398 - 05:57
کد خبر: 11956
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

کارگاه آموزش تعمیر موبایل ویژه بانوان برگزار می‌شود

برای اولین بار در آذربایجان غربی، کارگاه آموزش تعمیر موبایل و تبلت ویژه بانوان توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه برگزار می‌شود.
کارگاه آموزش تعمیر موبایل ویژه بانوان برگزار می‌شود

«یعقوب پوراسد» در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش‌، با اشاره به لزوم هدفمندکردن اشتغال بانوان استان اظهار کرد: برای اولین بار توسط دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه، کارگاه آموزشی تعمیر موبایل و تبلت ویژه بانوان برگزار می‌شود.
وی افزود: بانوان نیز نیازمند آن هستند تا همپای آقایان در برخی مباحث و موضوعات تخصص‌های لازم را کسب کنند، این کارگاه سبب افزایش مهارت در بانوان می‌شود و آنان را در زمینه تعمیر موبایل و تبلت خودکفا می‌کند.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی برگزاری کارگاه‌های تخصصی را از اهداف مهم دانشگاه‌های فنی استان دانست و گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای شهید قاضی طباطبایی ارومیه در سال‌های گذشته با توجه به رسالت دانشگاه‌ها اقدام به برگزاری همایش و مراسمات مختلف فرهنگی کرده و اکنون نیز به برگزاری برنامه‌های علمی همت نهاده است.
پوراسد تاکید کرد: همواره تلاش شده است تا بهترین و باکیفیت‌ترین تجهیزات را در کارگاه‌های دانشگاه فراهم نماییم تا دانشجویان با استفاده از آنها بتوانند مهارت‌های لازم را کسب کنند و در جهت رفع نیازهای جامعه حرکت کنند.
دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی را می‌توان پیشگام در عرصه‌های مختلف فرهنگی و علمی دانست که با برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های متنوع در سال‌های گذشته، همواره کوشیده است رسالت اصلی دانشگاه‌ها را تحقق بخشد، امری که شاید در بسیاری از دانشگاه‌های بزرگ استان بدان توجه نشده و هیچ یک در کارنامه خود به این اندازه برنامه‌های متنوع فرهنگی و علمی ندارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید