00:46|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1398 - 11:44
کد خبر: 11880
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش عنوان کرد:

نقش غیرقابل انکار کارگران در تحقق شعار رونق تولید

شرایط بد اقتصادی می‌طلبد که قشر کارگر در کنار مردم و مسئولین در راستای تحقق شعار رونق تولید تلاش و فعالیت کنند و بدون شک جایگاه این قشر در رونق تولید غیرقابل انکار است.
نقش غیرقابل انکار کارگران در تحقق شعار رونق تولید

حجت‌الاسلام جواد مجتهد شبستری در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، ضمن تبریک و گرامیداشت روز کارگر در مورد اهمیت و جایگاه کار و گارگر در جامعه اظهار کرد: ارزش کار و کارگر در نظام دینی واضح بوده و از احترام فراوانی نیز برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم نیز به اهمیت سعی و تلاش و کار تأکید شده افزود: در دین اسلام افراد را در جهت تلاش برای  کار و فعالیت تشویق کردند چرا که ارزش انسان به کار و تلاش اوست.
شبستری اضافه کرد: از امام صادق (ع) نقل شده است که می‌فرمایند: کسی که در مسیر به دست آوردن روزی حلال برای خود و خانواده خود تلاش می‌کند مانند مجاهد در راه خداست.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) نیز همیشه در حال کار و فعالیت بودند و وقتی کسی از آنها می‌پرسید در شأن شما نیست که کار کنید، حضرت می‌فرمودند: اگر من در حال کار و تلاش از دنیا بروم مانند آن است که در حال عبادت از دنیا رفتم. 
شبستری گفت: ارزش کار و کارگر به قدری اهمیت دارد که  پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد(ص) فرمودند: این دستی است که آتش جهنم به او نمی‌رسد که این موضوع نشان از اهمیت بالای جایگاه کار و کارگر دارد. 
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان به وضعیت جامعه کنونی نیز اشاره و افزود: در جامعه امروزی با توجه به بروز مشکلات فراوان  اقتصادی، باید توجه به کار و کارگر مضاعف باشد.
وی گفت: با توجه به اینکه در سال رونق تولید قرار داریم لذا کارگران نیز باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و در جهت بالا بردن کیفیت تولید و ارائه کار به دور از عیب و نقص تلاش و فعالیت کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تصریح کرد: کارو تولیدات باید در راستای محقق شدن رونق تولید استاندار باشد و قشر کارگر نیز در کنار مردم و مسئولین برای شکوفایی این امر نقش دارند.   

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید