18:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 10 اردیبهشت 1398 - 11:40
کد خبر: 11872
ایستگاه پایانی لیگ وزنه‌برداری؛

رقابت نفس‌گیر مهاباد و میاندوآب برای کسب قهرمانی در آذربایجان غربی

هفته چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه‌برداری آذربایجان غربی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه با رقابت حساس تیم‌ها برای کسب قهرمانی به میزبانی شهرستان شوط برگزار می‌شود.
رقابت نفس‌گیر مهاباد و میاندوآب برای کسب قهرمانی در آذربایجان غربی

به گزارش سرویس ورزشی باریش نیوز؛ هفته چهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری آذربایجان غربی روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شوط برگزار می‌شود.

هفته اول این رقابت‌ها در ارومیه، هفته دوم در میاندوآب و هفته سوم در مهاباد برگزار شده است.

اصغر قاسمی دبیر هیئت وزنه‌برداری در رابطه با حضور تیم‌ها در هفته چهارم اظهار داشت: تا کنون 9 تیم برای حضور در رقابت‌های هفته چهارم اعلام آمادگی کرده و در شهرستان شوط حضور می یابند.

در طی 3 هفته گذشته تیم مهاباد توانسته با هدایت مربی خود طاها احمدنژاد صدر جدول رده بندی را در اختیار بگیرد و شانس زیادی را برای قهرمانی در این رقابت‌ها داشته باشد اما تیم میاندوآب با هدایت مربی با تجربه خود ولی آزادی که با اختلافی نزدیک در رتبه دوم قرار دارد سودای قهرمانی را در سر می‌پروراند و امیدوار است تا با لغزش احتمالی مهاباد سکوی اول و قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

تیم شوط نیز که میزبان هفته چهارم و نهایی رقابت‌ها است در رتبه سوم را با خود به یدک می‌کشد و امیدوار است تا با استفاده از امتیاز میزبانی خود را بالا بکشد و همچنین شاگردان بابک مرادزاده در تیم ارومیه با توجه به اینکه در هفته سوم رقابت‌ها حضور نیافتند در جدول تنزل یافته و در مکان چهارم قرار گرفتند تا امیدهایشان برای قهرمانی بسیار کم‌رنگ باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید