09:00|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 08 اردیبهشت 1398 - 11:25
کد خبر: 11859
یادداشت روز:

جای خالی استارت آپ‌های فرهنگی در آذربایجان غربی!

همزمان با افزایش رو به رشد استفاده عمومی از اینترنت و تکنولوژی‌های روز، جای خالی فعالیت استارت آپ‌های فرهنگی در فضای رسانه‌ای آذربایجان غربی به خوبی احساس می‌شود.
جای خالی استارت آپ‌های فرهنگی در آذربایجان غربی!

به گزارش سرویس فرهنگی باریش، همزمان با رشد سریع و برق‌آسای استفاده ابزارهای ارتباطی در عصرحاضر، استارت آپ‌ها نیز در زمینه‌های مختلفی متولد و به کارگرفته شدند.
استارت آپ‌ها در تلاش هستند با ابزارهای نوین ارتباطی که بیشتر مورد توجه مخاطب قرار دارند، اطلاعات کلی در زمینه‌های متفاوت را به صورت اجزای کوچک در اختیار کاربران قرار دهند.
عرصه‌های فرهنگی آذربایجان غربی از جمله بخش‌هایی است که جای خالی استارت آپ‌های توانمند و قدرتمند که بتواند در بخش‌های مختلف زندگی‌های اجتماعی اثربخش باشد، در آن به خوبی احساس می‌شود.
جدایی صاحب نظران و متخصصان حوزه فرهنگ از دنیای برنامه‌نویسان، بازاریابان و صاحبان تکنولوژی باعث شده یا استارت آپ‌ها موفق عمل نکنند و یا اگر موفقیتی هم وجود داشته در معرض استفاده عمومی قرار نگیرد.
ایجاد پیوند و رابطه معنادار بین فرهنگ و تکنولوژی شاید اولین و مهم‌ترین مؤلفه‌ای باشد که بتواند موفقیت استارت آپ‌های متولد شده در عرصه‌های فرهنگی را تضمین کرده و تداوم فعالیت آنها را سبب شود.
استارت آپ‌های فرهنگی با موضوعات مختلف همچون مهارت‌های زندگی اجتماعی، ترافیک، حمل و نقل عمومی و حتی کتابخوانی می‌تواند عرصه خوبی برای ارتقای آگاهی‌های فرهنگ اقشار مختلف جامعه باشد.
استارت آپ‌ها از آن رو که با فناورهای نوین تلفیق می‌شوند و همچنین با فکر جوانان با ایده‌های جوان گرایانه پا به عرصه می‌گذارند، از این رو بیشتر موردپسند مخاطب عامه در فضای مجازی قرار می‌گیرند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید