06:45|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1398 - 11:36
کد خبر: 11838
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

افزایش روند توسعه زیرساخت‌های شهری برای تحقق ارومیه 2020

برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده در طرح ارومیه 2020 روند توسعه و آماده سازی زیرساخت‌های شهری لازم، با شتاب بیشتری پیگیری می‌شود.
 افزایش روند توسعه زیرساخت‌های شهری برای تحقق ارومیه 2020

حسین پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی باریش، اظهار کرد: اجرای طرح‌هایی که برای رسیدن به ارومیه 2020 در حال انجام است هم اینک تا تحقق کامل و نهایی فاصله دارد.
وی تصریح کرد: طرح اولیه که برای رسیدن به ارومیه 2020 مدنظر بود و در راستای آن سیاست گذاری انجام شد هم اینک نتیجه مورد نظر از این طرح حاصل نشده است.
پناهی ادامه داد: دبیرخانه ارومیه 2020 باید در زمان مقرر راه اندازی می شد که متاسفانه دچار یکسری چالش‌ها شد و راه اندازی آن به تأخیر افتاد اما درحال حاضر نیز با وجود اینکه  به راه افتاده توانمندی مورد نیاز را که می‌توانست در راستای زیرساخت‌های این طرح آماده کند را ندارد.
پناهی افزود: گفتنی است که سیاست 2020 باعث شده که روند رشد و توسعه زیرساخت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی در سطح شهر افزایش پیدا کند و مجموعه‌های ساختار شهرداری به نسبت سال‌های گذشته با جدیت بیشتری پای کار باشند.
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان افزود: طرح و سیاست ارومیه 2020 فقط مختص به شهرداری نیست و تمامی مجموعههای شهری در جهت تحقق این طرح دخیل هستند چراکه بدون تعامل و همکاری نمی‌توان طرحی فاخر برای ماندگاری شهر ارومیه به عنوان شهر برتر گردشگری انجام داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید