15:22|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1398 - 09:49
کد خبر: 11817
اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی اعلام کرد:

پیش‌بینی کاهش محسوس دما در استان

از روز دوشنبه با ریزش هوای سرد و بارش برف و باران شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود و همچنین گفتنی است که اوج کاهش دما برای دوشنبه شب و روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود که در اکثر نقاط استان دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید. 
پیش‌بینی کاهش محسوس دما در استان

مهدی کریمی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی استان اظهار کرد: با ورود سامانه جدید بارشی، بارش‌ها از روز گذشته از نیمه شمالی استان آغاز شده و بیشترین بارش‌ها با 22 میلی‌متر از شهرستان قره ضیاءالدین گزارش شده است.
وی افزود: در حال حاضر نیز بارش‌ها در شمال استان ادامه دارد و به شکل رگبار و بارش پراکنده تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت و از اواخر روز یکشنبه بر شدت بارش‌ها افزوده خواهد شد.
کریمی ادامه داد: از روز دوشنبه با ریزش هوای سرد و بارش برف و باران شاهد کاهش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود و همچنین گفتنی است که اوج کاهش دما برای دوشنبه شب و روز سه شنبه پیش‌بینی می‌شود که در اکثر نقاط استان دمای هوا به زیر صفر درجه خواهد رسید. 
کارشناس سازمان هواشناسی در پایان به وضعیت دمایی آب و هوای استان نیز اشاره و ادامه داد: در 24 ساعت گذشته سردترین شهرهای استان چالدران، ماکو و ارومیه با صفر درجه و همچنین دمای هوای میاندوآب نیز با 16 درجه گرم‌ترین شهر استان گزارش شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید