09:45|سه شنبه, اسفند 29 ,1402
تاریخ انتشار: 29 فروردین 1398 - 12:28
کد خبر: 11813

آگهی فراخوان عمومی شناسایی، ارزیابی و انتخاب سرمایه‌گذار شهرداری ارومیه

شهرداری ارومیه در نظر دارد باستناد اختیارات حاصله از شورای اسلامی شهر و شیوه‌نامه سرمایه‌گذاری نسبت به واگذاری فرصت سرمایه‌گذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط اقدام نماید.
آگهی فراخوان عمومی

1. شهربازی‌های مندرج در آگهی با هزینه مالک موجود و مستقر در محل احداث گردیده و در حال بهره‌برداری می‌باشد که در نظر است به صورت قرارداد سرمایه‌گذاری (تملک بهره‌برداری و تحویل) یه سرمایه‌گذار جدید واگذار گردد. متقاضیان بایستی ضمن بازدید از محل شهربازی فوق‌ و مطالعه اسناد فراخوان، پیشنهادات خود را ارائه و نسبت به تسویه حساب با مالک تجهیزات و اعیانی‌های موجود برابر اسناد اقدام نمایند.

2- حداکثر زمان طول دوران مشارکت برای شهربازی استقلال 15 سال و برای شهربازی آذربایجان 10 سال می‌باشد.

3- اولویت با متقاضی سرمایه‌گذاری است که کمترین زمان برای طول مدت مشارکت را ارائه نماید.( سایر پارامترهای مدل مالی ثابت خواهد بود) در ضمن پیشنهاد زمان بهره‌برداری بیش از زمان‌های مندرج در بند دوم مجاز نبوده و متقاضی در چنین صورتی از روند فراخوان کنار گذاشته خواهد شد و در صورت وجود پیشنهادات مشابه برنده از طریق قرعه کشی انتخاب خواهد گردید.

4- اجاره پایه برای سال اول پارک استقلال معادل 850/000/000 زیال و پارک آذربایجان 1/250/000/000 ریال می‌باشد و اجاره سال‌های آتی با نرخ 15% افزایش می‌یابند و در صدهای مالی و مدت پیشنهادی قابل تغییر در سال‌های بعدی نمی‌باشد.

5- هزینه نوسازی سالانه ماشین‌آلات برابر اسناد فراخوان خواهد بود.

6- برای هر پروژه، فقط یک شخص اعم از حقیقی یا حقوقی به صورت منفرد می‌تواند پیشنهاد دهد و پیشنهادات مشترک یا چندشخصیتی برای یک پروژه ابطال خواهند شد. لیکن شرکت یک نفر در هر دو بند فراخوان بلامانع می‌باشد.

7- متقاضیان واجد شرایط می‌بایست از تاریخ 98/1/25 لغایت تاریخ 98/2/25 با ارئه فیش واریزی به مبلغ 500/000 ریال به حساب شماره 10584248919 بنام سازمان سزمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری ارومیه نزد بانک رسالت شعبه ارومیه بابت خرید اسناد هرکدام از پروژه‌های فوق به آدرس ارومیه بلوار والفجر کوی پنجم مجتمع رایان طبقه دوم سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مراجعه و پیشنهادات خود را ظزف یک ماه تسلیم  ورسید آن را دریافت نمایند ضمنا به پیشنهادات ارائه شده خارج از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد و شهرداری در رد یا قبولف هریک از پیشنهادات مختار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید